/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Logitech quick cam 5000 pro
Fra : CerwinVega
Vist : 445 gange
117 point
Dato : 11-07-06 02:56

Hej !

Jeg har lige købt et Logitech quick cam 5000 pro som er meget underholdne med dens nye effekter.

Mit problem er at når jeg har installeret enheden og jeg genstarter eller tænder min computer så stopper den med at loade lige efter windows logo billede. Når jeg hiver USB stikket ud fra camet så
kan jeg fint genstarte min puter. Der er ingen fejl inde på enhedslisten og camet virker fint når jeg bruger det.

Jeg brger windows xp pro med SP1 og diverse andre updates
Motherbord Msi k8n neo 2 platinium
1 gb Ram Kingstons
Radeon 256 mb gfx
Norton AV 2005

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 14-07-06 02:03

Update Jeg bruger nu sp 2 og den vil stadig ikke start min comp op med dette webcam sat til

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 117 point
Dato : 14-07-06 03:00

Det er et USB kamera, har du instaleret softwaren før du satte kameraet til? så prøv at afinstalere software,genstart comp. og lad være at tilslutte kameraet før du har genstartet, når du er logget på, sætter du USB stikket i og der kommer en guide der siger at der er fundet ny hardware, følg denne og når du bliver bedt om det, lægger software CDen i skuffen

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 15-07-06 00:29

Tak for svaret o.v.n..

jeg gjorde noget i den stil..hev alle mine usb stik ud og btttede rund på dem,,så dit svar er ok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-07-06 00:41

Selv tak CerwinVega, godt du fik det til at virke god weekend