/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Vro filer til Mpg/avi filer
Fra : Nick1212
Vist : 1849 gange
20 point
Dato : 07-07-06 22:30

Hej
jeg har et hitachi dvd cam som optager på dvd ram. oprindeligt fyldte der et der en cd rom med et program der heder DVDfunSTUDIO og DVD-movieAlbumSe til at convatere dem om men den er som sunket i jordren. er der nogle den vil hjælpe mig med at finde disse programmer eller et andet program Jeg pinnacle Studio 10 plus men den kan jeg ikke få til at gøre det.

På Forhånd tak

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 08-07-06 09:45

Citat
Here is the best way I have found so far to use the DVD-RAM format. Record movies with your Panasonic DVD recorder (it has the best quality I have seen so far). Insert the DVD-RAM disc into your Pioneer drive then copy the VRO file to a folder on your hard drive. (Pioneer drives will read but not write or erase DVD-RAM). If you don't have it already, get VideoReDo from the following site: http://www.videoredo.com/ (trial version is available). Open the VRO file with VideoReDo and do all of your cuts and editing. Save the new MPEG file to your hard drive. Burn a DVD using any good DVD authoring software (I use ULEAD Movie Factory). You won't belive how professional your DVDs will look.
Good Luck!

..fra: http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=90449

Dette sku' også ku' gøre det: http://www.tucows.com/preview/305809

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-06 09:50
Godkendelse af svar
Fra : Nick1212

Dato : 11-07-06 19:06

Tak for svaret molokyle.