/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Opdatering til outlook
Fra : dr_dem
Vist : 401 gange
250 point
Dato : 13-05-06 15:00

Jeg har fået en opdatering til outlook automatiksk men den kan ikke installeres, alle andre der er kommet ind er blevet installeret, den handler om uønskede e-mail, nogle der har haft samme problemer??????

Ps. det er kun på en computer, har mange computer der køre med samme programmer, og de gør ikke det samme (og nej har ikke virus)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 16:13

kører du xp eller ??? har du forsøgt at hente opdateringen igen ved at se under mislykkede osv ???

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 17:11

Jeg kører XP Pro og jeg henter ikke det altsammen gør det selv, men bare ikke denne på en computer selvom alle de computer jeg kører med er sat ens op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 17:26

lige et spørgsmål - har du sp2 installeret ??? Det kan nemlig godt forhindre installering af og til

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 17:31

Ja jeg sp2 installeret og alt kommer ind men bare ikke denne ene men den bliver ved med at komme op og sige der er en ny opdatering og så opdaterer man men det vil den ikke o.v.s o.v.s. o.v.s.
dr.dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 17:35

prøv at slette og downloade den igen - det her jeg været ude for flere gange indtil det blev "noteret" at jeg havde geninstalleret.

Hvis du går ind under ms update og kigger på opdateringslisten kan du finde den der - dbl klikke på den og få den frem igen .

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 17:35

Den er svær var

dr.dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 17:37

tjah - måske

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 17:40

prøv at slette og downloade den igen - det her jeg været ude for flere gange indtil det blev "noteret" at jeg havde geninstalleret.

Hvis du går ind under ms update og kigger på opdateringslisten kan du finde den der - dbl klikke på den og få den frem igen .

Det har jeg prøvet på de sidste 4-5 dage uden held også systemgendannelse

dr.dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 17:45

pyyyyyyyyyyyyyyh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 17:54

kan du ikke sende opdateringen fra en anden pc til den der ikke vil ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 18:03

måske rod i registreringsbasen ????????

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279 scan og slet kun hvad der står under safe to delete

kan jo være

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 18:05

Selv om det er samme skive alt sammen det kommer fra får de hvert sit nummer til sidst så den går ikke

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 18:26

--------------------------------------------------------------------------------
måske rod i registreringsbasen ????????

http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279 scan og slet kun hvad der står under safe to delete

kan jo være

det var heller ikke det suk

dr.dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 18:30

smid den pc UD !!!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 18:53

NEJ da man er vel NØRD der er vel en løsning

dr.dem

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 250 point
Dato : 13-05-06 19:25

j a det er bare med at finde den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 19:30
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-05-06 19:59

Har du "spybot-search & destroy"
for den kan godt låse for ændringer
efter imunisering er der et par felter der kan hakkes af lidt nede

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 20:15

Ja miritdk
Måtte slette hele office pakken og instalerer den igen, du har gjort et stort stykke arbejde for mig derfor skal du belønnes

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 20:17

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-05-06 20:40

aaaaaaaajjjjjj - bare du havde gjort det fra starten - sikke en masse tid du havde sparet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-05-06 21:22

miritdk
du har ikke andet og lave idag
Jeg får travlt hele puteren skal slettes SGU

dr.dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-05-06 07:59

vira ????? eller ??? ÆUW surt da