/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kontakt til kandu hvordan
Fra : e91m
Vist : 433 gange
10 point
Dato : 01-05-06 09:53

Jeg har lidt problemer jeg personligt gerne vil have svar på fra kandu teamet, men er i tvivl om deres e-mail adresse. Jeg har skrevet til service@kandu.dk men aldrig fået svar så der er måske noget jeg har misforstået ?
Er der en anden adresse at kontakte dem på ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-05-06 10:05

Det hænder da de svarer!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-06 10:05

Det kommer jo an på hvilke problemer du har forelagt Kanduteamet. Det er f.eks. ikke en ægebrevkasse, som man kan skrive til og så få et svar. Spørg her hvor du er, så kan brugerne måske hjælpe dig. Det er på den måde deres koncept virker.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-05-06 10:15

Det eneste du måske får svar på fra Kandu-teamet, er ting der vedrører Kandus funktion.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-06 10:24

Jeg skrev til kandu for ca. 2 uger siden.

Når jeg lukker et spørgsmål, får jeg ikke mails. nederst på siden står der

Citat
ans, du har følgende muligheder

Dette spørgsmål er blevet besvaret, det er stadigvæk muligt at skrive indlæg, og abonnere på nye indlæg, men det vil ikke længere være muligt at modtage point for dine kommentar.

--------------------------------------------------------------------------------
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på nye indlæg til dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
--------------------------------------------------------------------------------
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmålet.

i mit eget lukkede spørgsmål.

Har jeg deltaget i et spørgsmål, der bliver lukket, bliver jeg ved med at få mails. Og det er uanset om fluebenet er der eller ej.

Det har jeg skrevet til kandu om, men ikke fået svar og fejlen er ikke rettet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-06 10:26

Kandu teamet svarer så godt som aldrig på private forespørgelser om dit og dat.

De svarer gerne på ting der specifikt vedrører f.eks. deciderede fejl i deres system eller hvis de bliver gjort opmærksom på der finder ulovligheder sted på sitet.

Ting som : Den eller hin bruger skriver forkerte svar ...eller: Hvordan kan jeg bruge en lyspen i stedet for min mus? ..må du selv ligge og rode med eller hente hjælp hos os andre brugere.

Som Klumme skriver : Det er ikke en brevkasse redaktion.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 10:30

Hej e91m.

Jeg har skrevet til teamet, angående nogle points en bruger var kommet til at tildele mig, ved at fejlacceptere et af mine svar - bad dem såmænd blot om de ikke kunne 'flytte' pointene til rette vedkommende, skrev pænt og venligt og har aldrig fået svar

Det er utrolig uhøfligt når man ikke svarer på en e-mail men man kan jo intet gøre ved det.

Mvh. Dorthe.

PS. Jeg kan kun, som en andne skriver, anbefale dig at stille dine spørgsmål hér og så håbe på at nogle af brugerne måske har et brugbart svar til dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-05-06 10:36

Det er lidt svært for brugerne at svare på hvorfor kandu ikke retter fejl.

Det eneste man kan svare er "Er det nu sådan igen" hvilket jo ikke er et svar, men blot at konstatere at sådan har det været tidligere.

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 01-05-06 11:33

Det drejer sig i det her tilfælde om kontooplysninger der skal rettes, hvilket er private oplysninger og dermed ikke noget alle og enhver kan hjælpe med , harjeg i så fald brugt den rigtige adresse ?

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 01-05-06 11:36

Til klumme og molokyle:
det kan være jeg formulerede mig vagt men derfor behøver I ikke være nedladende.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 01-05-06 11:37

Du har brugt den rigtige adresse, men kandu kan være meget længe om at svare.

Har du prøvet at rette i din profil?

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 01-05-06 11:40

Til ans:
ja jeg har forsøgt at rette i profilen uden held :)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-06 11:50

Nedladende skrev du LOOOOOOOOOOL
Så skal du se når jeg er neladende

Tror du ikke du er for sart til at færdes her????

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-05-06 13:46

Hej e91m

Har du husket at trykke på 'send' efter du har lavet dine rettelser i personlige oplysninger? der er så mange punkter derinde at man godt kan tage fejl.
Det skulle være muligt at rette i dine personlige oplysninger - MEN man kan ikke slette sin bruger på kandu, hvis det er dét du vil?

Alt andet derinde bør du kunne rette - men man skal huske at trykke på 'send' til sidst (siger det fordi jeg selv glemte det i starten, da jeg ville rette ).

Prøv igen og hvis det stadig ikke lykkes, så prøv lige at skrive hvad det er du vil rette. Du skal selvfølgelig ikke skrive dine personlige oplysninger hér!! Men du kan evt. skrive om det er din adresse, email eller andet du vil rette, så er jeg næsten sikker på at en af os vil kunne hjælpe

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : e91m

Dato : 01-05-06 15:00

Det er min e-mail adresse hovedsageligt og det har jeg skrevet om stort set fra day one, jeg har sendt flere mails om det uden at modtage svar og det lader sig åbenbart ikke gøre som det burde kunne.
Alternativet er jo så en ny konto med nyt id, men det burde ikke være nødvendigt.

til vil.du. :
selvfølgelig bruger jeg send knappen :)

Kan det have indflydelse at jeg logger på fra en computer et andet sted ? Jeg mener det ikke selv.

Godkendelse af svar
Fra : e91m

Dato : 01-05-06 18:43

Tak for svaret ans. Det var jo oprindeligt et spørgsmål om rigtig e-mail adresse til kandu og der kommer nok ikke mere ud af dette her. :)