/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hej alle på Kandu
Fra : Mille35
Vist : 520 gange
100 point
Dato : 26-04-06 11:30

Hej alle på Kandu

En stor tak til alle bruger på Kandu
Kanon god sidde , jeg er så glad for den , enten om det er arbejde ,privat eller pjat.
Nå jeg sidder på arbejde og er kørt fast i et eller andet ! stiller spørgsmål , vupti så ligger der svar
Det eneste man nogen gange kan være træt af er , ar serverne går ned , eller den er for langsom

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-04-06 11:35

mvh dova

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-04-06 11:49

Hejsa Mille35.

I lige måde

Ja, man bliver lidt bidt af det her, det er i aller højeste grad vanedannende.

Ehm....måske der burde advares mod kandu? Jeg mener..måske øhh...naahhh..
Her er det hele og plads til både sjov og alvor.

Cyberknus til dig fra Dorthe.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 11:58

Ja, selv på en regnvejrsdag bliver man i godt humør når man 'mødes' med Kanduerne

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-04-06 12:04

Og Kandu kan faktisk også give god motion!! Jeg har et temmelig stort hus, og når der skal gøre rent samtidig med, at der lige kører en rigtig god tråd herinde, så er jeg tvunget til at bevæge mig frem og tilbage fra den ene ende af huset til den anden - for jeg skal jo ikke gå glip af noget!!

Jooo, Kandu er god for mange ting

Vaxen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-04-06 12:16

I lige måde Mille35 - bare ikke dette opstår http://www.gade.dk/

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 26-04-06 12:19

Den var god

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 26-04-06 12:35

Hvis vi når helt ud for enden, har Molo et program, vi kan downloade http://home20.inet.tele.dk/friheden/internet_dk.html

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-06 12:40

Væs'go' : http://www.oxygenxml.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 13:16

MILLE35 - jøps!

Det er lææænge siden, jeg har grinet, så tårerne triller ned ad kinderne, men den tråd, hvor alt er skrevet på vers - den forårsagede dette!

Finder lige linket...

Og man får også nogle guldkorn ind i mellem.

Netop plads til både alvor og sjaw

cyberknuz

Hanne

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-06 13:18
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 26-04-06 14:39

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 26-04-06 21:07

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 23:21

Joh, men tak da, mille35, meeen, ti hi, det var faktisk denne tråd, jeg mente.

Men den første er næsten ligeså go'....

http://www.kandu.dk/Spg84105.aspx