/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaring med mobilselskab M1
Fra : taliskoko
Vist : 1249 gange
20 point
Dato : 29-03-06 17:13

Hey.

Jeg overvejer at skifte til mobilselskabet M1 bla. pga. deres gratis websms!!!

Har du nogen erfaringer med det selskab.??

Kommentar
Fra : umak

Dato : 29-03-06 18:05

de gratis websms kan du bruge selvom du ikke er kunde men ellers har jeg været kunde hos dem i 6 måneder og har ingen problemer har det der hedder prisbasker til de 49 øre men jeg taler også længe af gangen opkaldsafgiften er jo også 50 øre ved prisbasker så taler manikke længe så skal man vælge et andet abbonement eller kigge lidt på www.unotel.dk

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 29-03-06 18:14

Jeg har også kikket på www.m1.dk men mit valt faldt i stedet for www.mtel.dk pga. priserne.
Jeg har været hos unotel men ikke med den bedste erfaring.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 20 point
Dato : 29-03-06 22:30

Jeg har efterhånden brugt M1 længe og har ikke noget at udsætte på dem overhovedet...

Det handler vel bare om at definere behovet og se, om det passer til det M1 tilbyder

Vaxen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-03-06 22:50

Jeg er gået fra Telmore til DebitelSolo, men faldt så over M1 og netop deres websms, som jeg savner fra Telmore, der så dels er dyre i taletid og tager penge for deres websms.
Jeg kigger på M1´s mellemste pakke, så jeg får udlandstelefoni og Vis nummer med, og så er det stadig billigere end Telmore.

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 27-04-06 11:25

Tak for svaret vaxen.