/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Kanuni og Muz i Danmark?!?
Fra : blaaskjorte
Vist : 714 gange
100 point
Dato : 05-08-01 20:14

Jeg har vanskelig ved at finde en dansk forhandler af 1) Kanuni MZ (http://www.kanuni-mz.com/en/) og 2) Muz (http://www.muz.de). Nogen der kan hjælpe - specielt med muz?

Tak

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-01 19:16

"blaaskjorte" skrev
> Jeg har vanskelig ved at finde en dansk forhandler af 1) Kanuni MZ
> (http://www.kanuni-mz.com/en/) og 2) Muz (http://www.muz.de). Nogen der
> kan hjælpe - specielt med muz?
>
> Tak
>
Importøren er: Ewalds mc og lædertøjs import, Kohavevej 44,2950 Vedbæk, tlf
Prøv at høre der.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Kommentar
Fra : blaaskjorte

Dato : 05-08-01 22:36

> Importøren er: Ewalds mc og lædertøjs import, Kohavevej 44,2950 Vedbæk, tlf
> 45891900
> Prøv at høre der.
>
> --
> Brian
> Cagiva Elefant 750

Tak for tippet! Har de evt. også en hjemmeside?

Godkendelse af svar
Fra : blaaskjorte

Dato : 06-08-01 14:03

Tak for svaret....håber du lige smider et link til dem også - hvis du kender deres internetadressse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-08-01 16:07

"blaaskjorte" skrev
> Tak for svaret....håber du lige smider et link til dem også - hvis du
> kender deres internetadressse.
>
Jeg har ikke deres internetadresse, desvære
Ewalds er også importør af Ural, Union, TGB, Jincheng, Jawa, Enfield og CZ.
Hvis du ikke kan få fat i dem, så prøv at spørge en forhandler der fører et
af hans andre mærker.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-08-01 20:28

Hej Brian !!

Lige en lille rettelse:

Ewalds læder og mc er ikke importør af Royal Enfield.

Royal Enfield importeres af "Field Import", som ejes af Jan.

Brian Lænø skrev i meddelelsen ...
>
>"blaaskjorte" skrev
>> Tak for svaret....håber du lige smider et link til dem også - hvis du
>> kender deres internetadressse.
>>
>Jeg har ikke deres internetadresse, desvære
>Ewalds er også importør af Ural, Union, TGB, Jincheng, Jawa, Enfield og CZ.
>Hvis du ikke kan få fat i dem, så prøv at spørge en forhandler der fører et
>af hans andre mærker.
>
> --
>Brian
>Cagiva Elefant 750
>

Kommentar
Fra : l_e_a

Dato : 24-10-01 18:42

Karsten har tidligere skrevet, at Ewald er importør af Ural, de eksistere da ikke i DK mere som nye

Torben