/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Movieland
Fra : jesper.s
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 10-02-06 09:22

Hej.

En eller anden idiot har fået downloadet et program der hedder "movieland" på min pc. Det er et eller andet til at se film, høre musik mv. på. Nu er mit problem at selvom jeg har slettet programmet, bliver det ved med at komme frem medat, den gratis 3 dages periode er slut, og man skal betale for at der ikke kommer flere reminder. Jeg har prøvet at skrive til dem flere gange, men har aldrig fået svar tilbage. Er der nogen der ved hvordan jeg kommer af med sådan noget? De har endda givet mig et custommer nr. der hedder64521971, samt de har min ip adresse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-06 09:31

find evt rester :
gå i kør og skriv regedit - klik ok - kig i HKEY_LOCAL_MACHINE og slet hvad du finder der hører til programmet.

hent det lille program her: http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

scan og fjern alt hvor der står save to delete

genstart

kør scan med regcleaner igen og fjern hvad der måtte ligge igen under save to delete

så burde du være af med det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-02-06 09:36

Ja det er en grov en http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article538747.ece

Jeg vil anbefale dig at poste en hijackthislogfil på www.spywarefri.dk i deres forum!
Eller følge den her vejledning http://www.vcn.com/knowledgebase/article.php?id=422

Men chancen er at du osse har fået meget andet snavs ind på PC'en via movieland, så jeg tror spywarefris forum vil være det bedste! Eller håbe Arlet dukker op her på kandu!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-06 09:42

hov - gør som tedd skriver - jeg havde ingen ide om det spywarefis - så afsted til enten www.arlet.dk eller spywarefri.dk - hent hijackthis - scan og send ind

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 10-02-06 10:27
Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 10-02-06 12:36

Tak for svaret miritdk. Det var kanon at komme af det det snavs.

God weekend alle sammen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-06 16:48

ilm til dig - men sørg for at sikre dig du ikke har fået mere skidt ind