/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
oplyst om der er udlæg i huset
Fra : janinna
Vist : 651 gange
300 point
Dato : 10-01-06 16:21

hvor kan man få oplyst om der er udlæg i huset og bilen? og kan man bare ringe til et sted? håber der er nogen der har svaret!

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 10-01-06 16:24

dommerkontoret kan se om der er udlæg i huset.

Tinfbogen er offentlig og du kan ringe til dem....

Bilbogen i Århus kan ligeledes fortælle dig om der er gæld i en given bil

/ Henrik

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 310 point
Dato : 10-01-06 16:30

Udlæg i huset kan oplyses på tinglysningskontoret, der hører under Byretterne. Du skal rette henvendelse til byretten, i den retskreds hvor ejendommen ligger.
Udlæg i bilen kan oplyses ved bilbogen, der hører under Retten i Århus.

du kan finde kontaktinformationerne for byretterne her:
http://www.domstol.dk/?id=125

Du kan få oplysningerne gratis pr. telefon eller ved personligt fremmøde.
Hvis du vil have det på skrift så koster det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-06 16:34

På tinglysningskontoret i kommunen kan du rette henvendelse for at få oplyst om der er gæld i huset.

Bilen, der retter du henvendelse til Bilbogen http://www.domstol.dk/page10242.aspx

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 12-01-06 10:03

Tak for svaret Paulus1.
til Tordenkalven! vælger at give points til Paulus1. pga Link.