/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Se spørgsmål?
Fra : epidedymittis
Vist : 531 gange
10 point
Dato : 02-01-06 15:52

Er det ikke længere muligt, at se en liste over de spørgsmåkl man har besvaret, ligesom det er muligt at se en liste over sine egne spørgsmål?

Det kunne man da i gamle dage?!

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 16:01

kik under din profil >>historik , der er de alle

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 16:32

Du skal bare ind under fanebladet "IndVOLDverede" ..... dér er alle de indlæg du er indVOLDveret i...men en særskilt liste over spøtgsmål besvaret af dig selv, den kan jeg heller ikke finde for mit eget vedkommende.

Og så mangler der iøvrigt automatisk linieombrud når man skriver sine indlæg...

/berpox

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 16:35

Der mangler uhørt meget. De skulle hellere ha' ventet lidt med at "udgive" det nye Kandu, til fejlene var rettet. - For hvis jeg kender dem ret, går der mere end bare et lille stykke tid, før fejlene bliver rettet..

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 16:56

Yep - det er totalt beta 0.0.0 udgaven vi (arme) kandusser er udsat for....

1) Totalt mange stavefejl
2) Spørgsmål man selv har besvaret kan ikke åbnes uden at det koster...
3) Firefox er på det nærmeste uforeneligt med Kandu's ny layout/funktionalitet da mange funktioner simpelthen ikke virker
4) Enormt meget spildplads - det meste af skærmen er optaget af ligegyldige grafikelementer
5) Umuligt at se en liste over spørgsmål man selv har besvaret
6) Internet Explorers mulighed for at ændre tekststørrelsen virker ikke på indlæggene
7) Firefox' mulighed for at ændre tekststørrelsen virkerpå indlæggene, men radiobuttons og andre trykknapper forsvinder

Når dette er sagt, så er der alligevel meget nyt guf
synes jeg. (lavede lige linieskift efter f for at se om f-fejlen er udbedret)

/berpox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-06 16:58

ja det kan ses i historik for brugeren - men hvor i alv står involdverede

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-01-06 17:03

involverede er i den sorte bjælke under historik

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 17:13

Nemlig - i den sorte bjælke - og for det ikke skal være løgn. så står der "Favoriter" .... vi skal lige have et ekstra t med

Ret beset hedder de vel også "Abonnementer" og ikke "Abonneringer" .... eller er mit nudanske ordforråd helt ude af trit med virkeligheden?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 17:18

Det tætteste man kommer på en liste over egne besvarede spørgsmål er, hvis man trykker på fanebladet "Abonneringer" i den sorte bjælke i egen historik....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-01-06 17:18

Det tætteste man kommer på en liste over egne besvarede spørgsmål er, hvis man trykker på fanebladet "Abonneringer" i den sorte bjælke i egen historik....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-06 19:18

Kode
Der mangler uhørt meget. De skulle hellere ha' ventet lidt med at "udgive" det nye Kandu, til fejlene var rettet. - For hvis jeg kender dem ret, går der mere end bare
et lille stykke tid, før fejlene bliver rettet..

Fem.....nej ti ********** for den der "Che"

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-06 20:03

Jamen for fa'en! Det er da for meget! Det svarer til at få en julegave UDEN noget indeni!

Man skulle bare ha' skrevet www.kandu.dk, og så sagt: "Nøøøj, det er sgu pænt", og efterfølgende ha trykket på krydset i hjørnet, så man slap for at blive irriteret over alt det der mangler, og alt det der er, men ikke virker!

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 10 point
Dato : 02-01-06 20:08

epidedymittis>>ikke helt tom ,men her er julegaven der giver samme føelse
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=6739

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 03-01-06 15:31

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 04-01-06 15:58

Joo!! Nu er den der sku! Under fanen "Besvarede", kan man se alle de indlæg man selv har besvaret!