/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hjælp til brænder
Fra : timondk
Vist : 527 gange
40 point
Dato : 10-11-02 15:16

min bræder giver denne fejl kode : error retrieving scsi/ide bus information no scsi host adaptor found, nogen der ved hvad jeg gør hjælp hjælp

kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-11-02 18:36

On Sun, 10 Nov 2002 14:15:40 GMT, "timondk" <timondk.news@kandu.dk>
wrote:

>min bræder giver denne fejl kode : error retrieving scsi/ide bus
>information no scsi host adaptor found, nogen der ved hvad jeg gør hjælp
>hjælp
>
Installer et ASPI Layer
http://www.nu2.nu/aspi/
http://www.useyourbrain.co.uk/Download-Drivers/aspi-drivers.htm

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-11-02 01:52

Hej Kim,

Umiddelbart vil jeg også skyde på at det er fordi du mangler at installere ASPI, du ka' bl.a. finde en vejledning her... -->
http://www.strarup.net/kandu/help/aspi/
der står godt nok til WinXP, men metoden funker også til Win 98/ME/2000...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : plextor

Dato : 11-11-02 23:48

Hvad brænder er det ?

Kommentar
Fra : plextor

Dato : 11-11-02 23:52

Glemte i farten at spørge til både brænder og brænderprogram

Karsten.

Kommentar
Fra : timondk

Dato : 13-11-02 21:53

plextor og winon det med installere ASPI hjalp ikke

Accepteret svar
Fra : plextor

Modtaget 40 point
Dato : 13-11-02 23:46

Selv om du ikke nævnte brændermodel og brænderprogram version vil jeg tro at følgende kan løse dit problem:

http://www.roxio.de/german/support/drv_user.php3 på denne side finder du "uniDRV" download den og prøv at se ikke om den kører når det er installeret.

Jensen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 28-11-02 17:09

Hej Kim,

har du fået løst dit problem eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : jaydeedoc

Dato : 25-12-04 19:49

Hej Strarup
Jeg er ny i rækken, men jeg har samme problem som Kim. Jeg har fulgt din vejledning mht. at installere ASPI, men min Sony WinOnCD vers. 3.7 på Windows XP giver stadig den samme fejlmelding. Jeg har prøvet at gå ind på "uniDRV", men jeg ved ikke, hvilken jeg skal vælge.
Har du nogen tip?
Mvh Jay Dee