/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvor leder man efter....
Fra : Me2
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 27-07-01 08:27

Hej med jer

Hvor i alverden leder man efter en 125'er u/ afgift - udover på DBA.dk ....? Er det virkelig så svært at få fat i sådan en man kan bruge til trackdays?

Hilsen Pernille ,der ikke håber hun bliver stenet fordi hun har postet i den forkerte gruppe !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-07-01 08:06

Me2 <Me2.news@kandu.dk> wrote in article
<6P787.789$lh7.79647@news010.worldonline.dk>...
> Hej med jer
>
> Hvor i alverden leder man efter en 125'er u/ afgift - udover på DBA.dk
> ...? Er det virkelig så svært at få fat i sådan en man kan bruge til
> trackdays?

Markedet er grundigt støvsuget i øjeblikket for 125'ere, men et godt bud
vil være de forskellige RR klubbers køb/salg, f.eks. www.rrherning.dk.
Ellers prøv at dukke op til de forskellige løb og tal lidt med menneskerne
i pitten - der er næsten altid et eller andet til salg

--
Mikkel
#54 - Racked & stacked til lørdag. Woohoo!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-07-01 08:18

"Me2" skrev d. 27-07-01 07:27 dette indlæg :
> Hvor i alverden leder man efter en 125'er u/ afgift - >

Prøv www.rrherning.dk og www.mobile.de

Mvh,

Kasper
Super Blackbird

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 50 point
Dato : 27-07-01 12:39

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?bereich=krad&sprache=1
http://www.motorradcity.de
http://www.125cc.de/
http://www.motorrad.de/v2.0/forum/

Hvis det er en ny maskine du vil ha kan den jo købes uden afgift, men det er det jo nok ikke :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-07-01 16:12

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
news:01c1166a$93786550$497610ac@pc2651...
> Me2 <Me2.news@kandu.dk> wrote in article
> <6P787.789$lh7.79647@news010.worldonline.dk>...
> > Hej med jer
> >
> > Hvor i alverden leder man efter en 125'er u/ afgift - udover på
> > DBA.dk
> Markedet er grundigt støvsuget i øjeblikket for 125'ere, men et godt
> ud vil være de forskellige RR klubbers køb/salg,

Og kigger man på D.B.A., så er det i spalterne for mc-motorsport at der
skal ledes!

--
Armand.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-07-01 20:37

"Me2" <Me2.news@kandu.dk> wrote in
news:6P787.789$lh7.79647@news010.worldonline.dk:

>
> Hvor i alverden leder man efter en 125'er u/ afgift - udover på DBA.dk
> ...? Er det virkelig så svært at få fat i sådan en man kan bruge til
> trackdays?
>

Hej

Prøv evt. at kontakte John Bille på tlf. som findes på www.zachomc.dk - han
har en del forbindelser til folk der kører 125.

vh/Trine

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-07-01 18:15

"Bikegrrl" <dortetrine@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns90EBDB6233955dortetrinehotmailcom@212.54.64.135...

> Prøv evt. at kontakte John Bille på tlf. som findes på www.zachomc.dk -
han
> har en del forbindelser til folk der kører 125.
> vh/Trine

Jeg var i Herning og kigge RR (std. 125) idag, der var en pige med som hed
Zacho, mon det er noget familie? Jeg tror det var hende som også kørte til
(og fra) løbet på motorcykel, en blå GS500. Sejt.

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-07-01 21:16

>
> Jeg var i Herning og kigge RR (std. 125) idag, der var en pige med som hed
> Zacho, mon det er noget familie? Jeg tror det var hende som også kørte til
> (og fra) løbet på motorcykel, en blå GS500. Sejt.
>
> Rittig
>
Jep! Lisbeth Zacho

Ved ikke om /eller hvad hun har med Zacho MC at gøre ,jeg ved bare at hun
kører priller og at hun gør det rigtig godt, ikke mange tøser kan være med
der ...

Hilsen Pernille

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-07-01 20:02

"Pernille" <Pernille@city.dk> skrev i en meddelelse
news:9jva00$pae$1@news.cybercity.dk...

> Jep! Lisbeth Zacho
> Ved ikke om /eller hvad hun har med Zacho MC at gøre ,jeg ved bare at hun
> kører priller og at hun gør det rigtig godt, ikke mange tøser kan være med
> der ...

Og det er der også nogle af fyrene der ikke kan.
Nogle af dem kom med bemærkninger om at sådan en Priller der kun skal slæbe
50 kg jo ikke er noget man kan konkurrere med. Misundelse er en grim ting.

Rittig
(med to håndfuld vabler)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-07-01 20:14

On Sun, 29 Jul 2001 21:01:59 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

>Og det er der også nogle af fyrene der ikke kan.
>Nogle af dem kom med bemærkninger om at sådan en Priller der kun skal slæbe
>50 kg jo ikke er noget man kan konkurrere med. Misundelse er en grim ting.

Tjah,det er vel egentlig rigtigt nok at vægt betyder en hel del i 125
std. i forhold til de andre klasser og i princippet er RR vel en sport
hvor mænd og kvinder kan konkurrere på stort set lige vilkår idet
fysikken betyder mindre.Så at blive sat af en pige/kvinde er nu ikke
noget at skamme sig over,bare synd der ikke er flere....

Husker forresten tydeligt en Q-125 pilot der på Vandel udbredte sig om
at mændene havde så travlt med at kigge på hendes "bagende" at de
kørte af banen ).

-M