/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Pakkepost om lørdagen?
Fra : epidedymittis
Vist : 1276 gange
50 point
Dato : 07-10-05 21:54

Kommer (postdanmark) med pakkepost om lørdagen, og hvis de IKKE gør, er det så muligt selv at hente sin pakke på posthuset?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 07-10-05 21:59

Kun hvis du ikke har været hjemme om fredagen. Ellers bliver bilerne pakket søndag morgen. Så nej det gør de ikke og du kan ikke afhente den.
Torben

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-10-05 22:00
Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-10-05 22:00

Så det vil sige, at hvis jeg har fået tilsendt en pakke idag, så kan jeg først få fingrene i den på mandag?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-10-05 22:03

Forøvigt kan jeg ik finde en snus på postdanmarks hjemmeside. Det er ÈT stort rod!

Accepteret svar
Fra : bauchmann

Modtaget 60 point
Dato : 07-10-05 22:07

Hvis det er en pakke der kan sendes som storbrev, kommer den med den alm. post. De kan forøvrigt være ret store. Er de sendt som pakkepost, er det rigtigt så først mandag
Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-05 22:07

epide.... hvis pakkeposten har været hos dig idag, og du ikke har været hjemme, men så lagt en seddel i din postkasse, så kan du hente pakken i morgen, hvis ikkke, så må du pænt vente til mandag

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-10-05 22:10

Jeg fik formuleret mig lidt dumt.

Jeg har ikke fået tilsendt en pakke idag. Det er noget vrøvl.

Jeg VED, at min pakke er blevet afsendt idag, altså afsænderen har sendt pakken. Jeg ved til gengæld ikke om det er "brev" eller "pakke".

Hvis det er et "brev", kommer det imorgen, og hvis det er en "pakke" kommer den på mandag?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-10-05 22:25

Nemmerlig

Og det kan ikke betale sig at forsøge at kontakte posthuset for at spørge om du selv kan hente pakken - det har vi prøvet her, vi fik at vide at pakken ikke befinder sig på posthuset før den har været forsøgt afleveret på adressen.

Så det bliver en laaaang weekend...hvis det er noget spændende du venter

Men god weekend alligevel

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-10-05 22:34

Tak for svarene.

Tja.. Det gør ikke noget hvis weekenden bliver lang.. Det plejer den jo ikke at være..

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 07-10-05 23:01

Citat
Hvis det er et "brev", kommer det imorgen, og hvis det er en "pakke" kommer den på mandag?

I morgen er det søndag, så der får du hverken breve eller pakker.
Er selv post, og jeg gider sku ikke at køre på arbejde i morgen, der skal jeg

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-10-05 23:04

GISP - hvis det er søndag i morgen, så gik jeg glip af lørdagen
*piv*...

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 07-10-05 23:11

UPS ja, det er vist mig der er en dag foran....undskylder mange gange.
Men så kan jeg da bidrage med noget andet.....vi (Post Danmark) køre da pakker ud om lørdagen, men det kræver bare at den er blevet sendt som Lørdagsekspres, så skulle du gerne have din pakke inden kl. 09:00

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-10-05 12:06

Hmm.. Jeg har IKKE fået nogen pakke idag... Det ser ud til jeg må vente til mandag..