/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
EMAILS? ER VI BLEVET DROPPET?
Fra : epidedymittis
Vist : 445 gange
1 point
Dato : 15-09-05 14:35

Hvor HÆVLEDE bliver de skide emails af? Jeg får et par stykker om dagen, alle sammen fra GAMLE tråde! De NYE tråde er ÅBENBART ligemeget? Det er kraftedme røv-irriterende. Man er jo KOMPLET handicappet når man ik får de satans mails!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-05 14:45

halehøjsa - er du kommet op igen

og - næææ vi er ikke droppet - men det er kandu da meget snart

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-05 14:46

forkert smiley - det skulle være

hvorfor filan hedder det smiley når den er sur ????????

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 11 point
Dato : 15-09-05 14:50

Surley lyder dumt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-09-05 14:51

kommet op igen¨?

Det er da for ulækkert, at man ikke ka følge med i NOGET, bare fordi man ikke får de emails?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 14:51

http://www.kandu.dk/dk/tip/12275

Tål-.. eller langmodighed min ven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-09-05 14:51

Smiley er i det hele taget et alt for positivt ladet ord!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-09-05 15:12

Dato : 15-09-05 14:51

var du ikke gået efter smøger - så er det da på tide at vise sig igen

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 17:32

Her er en email.
http://www.smxxx.frac.dk/

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-09-05 17:46

Jo, jeg var gået efter smøger! Og jeg har skam nok også røget dem.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-09-05 17:47

Som en kendt Kandu'er så klogt har sagt :
Kandu er stærkt vanedannende !

Men det her er godt nok lidt af en Kold Tyrker !
Gambrinus
(Ved i forresten, hvor udtrykket "En Kold Tyrker" kommer fra ?)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-09-05 18:01

miritdk, nu ved jeg hva du mener med "kommet op igen". Havde lige svedt mit tidligere bodegaspørgsmål ud!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 15-09-05 18:31

Ja, jeg må sige det samme efter 3 dage får man nogle gamle fra kandu.dk og så er de besvarede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 20:38

smxxx -> http://www.kandu.dk/dk/spg/74339#812742

*LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 20:44

Gambrinus -> Ved i forresten, hvor udtrykket "En Kold Tyrker" kommer fra ?

Jepper... :

Det er fejlagtig oversættelse af det amerikanske udtryk : Cold Turkey (Kold kalkun), som svarre til det engelske : Goose bumbs (Gåse knupper) ..eller dansk : Gåsehud (Norsk : Stå-pels )

..som narkomaner på nedtrapning ofte får, i forbindelse med afgiftningen og deraf følgende ubehag, fryse-/svedeturer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 20:46

svarre ??? svarer ...for dælen da også

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-09-05 21:07

Tak for deltagelse alle sammen.

HVIS IKKE SNART JEG FÅR DE SKIDE MAILS FRA KANDU FINDER JEG PÅ NOGET MEGET DRASTISK! SÅ ER DET SAGT!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 21:22

epidedymittis ->

Andre foreslag :

1.) Gå en tur i det fine vejr
2.) Se tv
3.) Læs en klog bog : http://www.ikast.bibnet.dk/is/ikast/full-sh.asp?base=undefined&fn=23143887
4.) Smør en håndmad
5.) Gå tidligt i seng
6.) Drik en bajer
7.) ..øehm : DØ

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-09-05 21:24

Ja, den med en "kold tyrker" havde jeg en sjov oplevelse med for nogle år siden.
Jeg var indlagt på hospitalet og sad i rygerummet.
Lægen kommer ind for at høre til smertebehandlingen ved en dame, som har en rygmarvskanyle i ryggen til smertelindring. Han spørger hende om hun er ved at være klar til at få den fjernet? Efter lidt snak siger han så (en utrolig frisk og meget humoristisk læge forøvrigt) Det kan være vi skal tage en kold tyrker...Lige i det samme kommer en meget stor tyrkisk kvinde masende sig forbi, da hun skulle ud af rygerummet, hvortil han vender sig om og siger: Det kender du godt, ikke sandt?
Skal siges at kvinden heldigvis havde humor og vi skaraldgrinede alle sammen.. vidunderligt med sådanne læger ikke sandt?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-09-05 21:46

Nemlig Molo
Det er vist det, man kalder en undersættelse.
Du har vundet 15 meter badebro og en dykand med to hastigheder.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-09-05 21:56

Den lyder helt interessant den bog.
Meeen... 5 kr. for en bestilling ?
Det har jeg ikke været ude for før.
Gambrinus

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-09-05 14:19

tsk tsk..