/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor virker tilbage knap ikke
Fra : kns
Vist : 2329 gange
100 point
Dato : 11-09-05 00:12

Jeg synes at det er lidt tungt at tilbage knap ikke virker.Søger man et emne og får måske 30 debatter man gerne vil kikke i sker der det at når man går ind i den ene og
vil tilbage til oversigten med de 30 debatter så får man fejl ved brug af tilbage knap.
Man er nødt til at gå ind i søg og søge på emnet igen.
Det er ikke kun hos jer man støder på det problem.Det er en tendens der bliver hyppigere.
F.eks har Den blå avis + bilbasen det samme problem.
Er der noget jeg kan gøre med min computer for at undgå dette problem ?
MVH
KNS

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-09-05 00:31

Hvis jeg forstår dit problem rigtigt, tror jeg du skal tjekke din computer for en spyware der kalder sig "Double click"
Den gør, at når du trykker på tilbageknappen, så "dobler" den klikket op og du ryger tilbage på hovedsiden/forsiden.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 00:32

brug alt og - glemte lige hvad den hed - den sidder øverst tv under ½ og 1 med to pile

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-05 03:57

Det letteste er blot at trykke BACKSPACE (den grå tast med pil til venstre, der sidder lige over RETURN/ENTER tasten).
Derved kommer du tilbage til forrige side.

Når du har lavet en søgning kan du blot højreklikke på det spørgsmål du ønsker at læse. I den fremkomne menu vælger du: Åbn i et nyt vindue...

Derved åbnes et ekstra browservindue med spørgsmålet og du kan let komme tilbage til din søgning ved blot at klikke på det oprindelige søgevindue på proceslinjen eller ved, som miritdk skriver, at bruge : ALT + TAB og derved skifte mellem vinduerne.

Jeg har ofte en 4-5 vinduer åbne på een gang uden problemer når kandu.dk ellers arter sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 08:40

du kan bruge tastaturets genveje ved at trykke Alt + backspace - så kan du skifte mellem de vinduer du har åbent

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 08:41

ps - det er den med de to pile

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-09-05 09:32

Du er fandme smart Molo.. Tak for hintet lool

Godkendelse af svar
Fra : kns

Dato : 13-09-05 22:38

Tak for svaret molokyle.Det virker.Dog synes jeg stadig det er lidt af en omvej.Jeg kan
stadig ikke forstå at det med tilbageknap der ikke virker bliver hyppigere. Der er da
en masse forums hvor det stadig virker fint.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 11:10

kns -> Kandu.dk's søgeside er jo et resultat i HTML der dynamisk er genereret af ASP.net serverside kode ud fra dine søgekriterier og informationer i kandu.dk's database.

Når du er gået videre kan du ikke komme tilbage, da den foregående side jo er et resultat 'noget' der lå endnu længere tilbage (=din søgning). Siden du forlod søgesiden kan der jo sagtes være ændret i indholdet, da der kan være kommet nye sider til i databasen, som opfylder kriterierne i søgningen. Den side du kommer fra (søgesiden) er ikke længere konsistent med søgningen. Derfor

</MOLOKYLE>