/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
køb af samsung men kan I anbefale forhan~
Fra : jeanette18
Vist : 396 gange
40 point
Dato : 03-09-05 23:03

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-09-05 23:11

Hvis man bruger www.edbpriser.dk og søger på skærme, Samsung og bladrer ned til modellen, får man dette frem, så kan du selv vurdere hos hvem den er billigst:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21864

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-09-05 23:13

Og det ser ud til at være den du allerede selv har fundet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-09-05 23:15

M.h.t. om forhandleren kan anbefales? Ja hvorfor ikke? Søg på forhandlernavnet på Google og hvis der ikke dukker grimme artikler op, er han vel ligeså god som alle andre.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-05 23:16

Tror nu trygt du kan handle der!
Her er dog lidt kritik men osse ros!
http://www.hardware-test.dk/ht/forum.asp?mode=traade&id=183848&emneid=25

Ellers kan du jo forsøge en anden forhandler
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21864

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 03-09-05 23:31

Jeg vender tilbage med resultatet af forhandleren og hvad vi vælger I sidste ende. Foreløbig tak og godnat:)

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-05 00:07

Hey jeg har købt højtaler sæt og nogle andre ting ved firmaet midt-data.

Hvis du ser på priserne er getmore 3 kr højere end midt-data, men se på leveringen.

Getmore= max 6 dag

midt-data= 1-2 dage.

Min erfaring med midt-data er rigtig god de siger ikke noget hvis du vil bytte varen eller hvis det går i stykker.

Min erfaring siger mig at når der står max 6 dage mener de max 20 dage.

Hvis jeg var dig ville jeg klart midt-data

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-09-05 09:17

Hej
Jeg vil også sige at du skal købe det hos Midt-Data.
Aldrig problemer med at få det byttet eller pengene igen

IPM

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 04-09-05 15:45

Heysa. Ja I har faktisk ret og jeg har da ved nærmere eftertanke faktisk selv handlet hos midtdata en eller to gange før. Så valget falder på dem.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 04-09-05 15:52

Jeg kan se at jeg kan vælge at få varen tilsendt med postdanmark UDEN OMDELING og MED OMDELING. Fragten er den samme men hvad er forskellen egentlig?

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 04-09-05 15:53

MED OMDELING = MED PRIVAT OMDELING