/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero - hva' går galt ?
Fra : Loneso
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 17-10-02 11:52

Jeg skal ha' brændt en CD-rom der er gemt som .doc fil
men selv om Nero burning siger at det er udført med succes
er der intet på CD'en hvorfor ikke ???

mvh
Lone:)

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 17-10-02 12:07

Jeg har af og til brændt en cd, som efterfølgende ikke kunne læses i mit brænderdrev. Men puttede jeg derimod ind i mit CD-rom drev, var der ingen problemer.
Kan det være det samme?
mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 17-10-02 12:17

Nej, jeg har også prøvet i CD-rom drevet mend der er stadig intet... :(

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-10-02 12:27

Hej Loneso
Gå ind i dit kontrolpanel-klik på mappeindstillinger-klik på fanen vis-og her finder du den der hedder skjulte filler og mapper-og markerer den der hedder vis alle filer(eller også står der vis skjulte filer og mapper-kommer an på hvad styresystem du har)
så skal du kunne se den fil som du har brændt
MVH Brian

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 17-10-02 12:42

Har det noget at sige at jeg ikke kan vælge noget som helst i boksen multisession...
når den viser at den går igang med at brænde siger den "processen kan ikke udføres da den bliver brugt af en anden process ud for ikonet .doc" jeg har ikke dokumentet åbent andre steder...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-10-02 11:26

Thu, 17 Oct 2002 09:52:08 GMT, skrev "Loneso"
<Loneso.news@kandu.dk>:

>Jeg skal ha' brændt en CD-rom der er gemt som .doc fil
>men selv om Nero burning siger at det er udført med succes
>er der intet på CD'en hvorfor ikke ?

*.doc er normalt et worddokument.
Men prøv i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom, det er der
brænderspørgsmål hører hjemme og det da intet med
grafikbehandling at gøre.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 17-10-02 13:14

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 17-10-02 11:26 dette indlæg :
> Thu, 17 Oct 2002 09:52:08 GMT, skrev "Loneso"
> <Loneso.news@kandu.dk>:
>
> >Jeg skal ha' brændt en CD-rom der er gemt som .doc fil
> >men selv om Nero burning siger at det er udført med succes
> >er der intet på CD'en hvorfor ikke ?
>
> *.doc er normalt et worddokument.
> Men prøv i news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom, det er der
> brænderspørgsmål hører hjemme og det da intet med
> grafikbehandling at gøre.
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
> Du kan læse alt om de forskellige grupper på
> http://www.usenet.dk/grupper.pl
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Tak skal du ha' Knud
og du må meget undskylde at jeg spurgte her...

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-02 15:13

Hej Lone,

jeg går umiddelbart udfra hvis det er et CD-rom billede at den sku' ha' haft en anden extension end *.doc ligesom Knud også skrev...

vil nærmere tro at det måske ska' være ISO eller Bin...

men jeg vil foreslå dig at downloade og installere et program der hedder "Deamon Tools"... Det er et CD-rom drev simulerings program der ka' indlæse end del forskellige CD-rom billeder... -->
http://www.daemon-tools.org/downloads.htm

så hvis den ved et uheld er blevet omdøbt til *.doc og er et CD-rom billede sku' der være en stor sandsynlighed for at den ka' indlæse billedet... herefter ka' du med Nero så lave en CD til Cd brænding...

det du ska' gøre når du har installeret Deamon Tools er at "mounte" billedet... det gør du ved at vælge den mappe som dit CD-rom billede ligger i, og så ska' du vælge alle filer, for ellers vil den ikke vise den når den når den har extensionen *.doc...

en manual til programmet ka' findes her... -->
http://www.daemon-tools.org/daemon.htm

hvor meget fylder den *.doc fil ellers?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Loneso

Dato : 17-10-02 15:45

Hej Strarup

det er en plakat i A3 størrelse min gode kollega har lavet i word (du må ikke spørge hvorfor den er lavet der) og nu skal vi ha' lagt den på CD-rom...

Godkendelse af svar
Fra : Loneso

Dato : 14-02-05 22:34

Tak for svaret strarup.