/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Gul trekant i nederste proceslinie
Fra : maya123
Vist : 1125 gange
50 point
Dato : 14-08-05 22:01

Hej
Det sker temmelig ofte:
Gul trekant i nederste proceslinie og "Der opstod en fejl på siden". Det nytter ikke at opdatere, slette cookies eller midlertidige, det har jeg prøvet.
Har IE og JAVA
Mvh Maya

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 14-08-05 22:13

det er dine sikkerheds indstillinger - "problemer med denne side kan forhindre den i at blive vist korrekt osv" dobbeltklik på ikonet - det gule i statuslinjen - så ser du hvad fejlen er

det kan også være din popup-stopper - der kan du så bruge CTRL eller shift i visse tilfælde - samtidig som du klikker dig ind - eller sammen med enter - så vil jeg skyde på du ser hvad du skal.

Kan også være du skal aktivere aktivx - men det får vi se

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-05 22:14

ok her er hvad du kan gøre:
1. tryk på start
2. tryk på kontrolpanel
3. når du har åbnet kontrolpanel så find internetinstillinger
4. når du har åbnet internetinstillinger tryk på en knap der hedder -> Slet filer
5. når du har trykket på denne knap kommer der en lille box op hvor du kan trykke af i slet offline indhold
6. tryk ok og så ok i internetinstillinger og du er færdig. nu burde det virke

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:30

Hej miritdk
Der står intet om "problemer med denne side kan forhindre den i at blive vist korrekt osv" og jeg kan ikke dobbeltklikke på den gule trekant, det vil den ikke.
Hej Nordsred1
Som jeg skrev i mit første indlæg, har jeg slettet "midlertidige" selvfølgelig alt.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:31

Sorry mirit jeg kunne godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:32

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:37

Her på kandu siderne står der:

Linie 125
Tegn 216
Fejl: Tegnet ” (der er sådan en ’ også, jeg kan ikke finde det samme tegn på mit tastatur), var ventet
Kode 0
URL:http://www.kandu.dk/dk/spg/72534

Men det er ikke kun her, jeg får fejl nærmest på store dele af netsiderne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:40

fejl på siden - ikke din skyld

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:44

Ok miritdk
Bliv lidt hos mig, jeg prøver lige en anden side

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:46

Ok
Gider du lige prøve at gå ind på biblioteksvagten og se om du får samme fejl, jeg kan nemlig ikke komme ind i deres spørgeformular

http://www.biblioteksvagten.dk/index.asp

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:49

Derinde melder den:
Linie 207
Tegn 2
Fejl: Et objekt var ventet
Kode: 0
og så adressen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:49

jeps - kan jeg godt - ingen problemer

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:52

Der er samme fejl i linie 125 tegn 3, opdagede lige at der kunne være flere fejl på en side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:53

ingen fejl når jeg går ind

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:53

Har du forslag eller hvorfor kan jeg så ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 22:55

hvordan er dine sikkerhedsindstillinger i internet explorer ????????? (kan være du skal tilbage til standard under sikkerhed)

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 22:59

Ok, det prøver jeg

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:01

Er tilbage i standard, desværre med samme fejlmeldinger, vvrrrææææll

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:03

hmpffffff !!!!!!!!!!

er lige gået i standbye - men forresten kan jeg huske der har været nøjagtig samme problem om den side for længe siden

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:05

Ja men de har fået lavet så meget nyt derinde med animerede ting og sager og jeg har ikke været der længe.
Jeg prøver lige et par andre sider, forstår bare ikke at du kan komme videre end til forsiden, når jeg ikke kan.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:07

tror det er sikkerhedsindstillingerne - men pauser lige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:08

prøv lige at klikke på det link du lagde her og brug ctrl samtidig med - det er jo lige det jeg gør -

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:09

Jeg får også fejl på forsiden af komogvind, men kan uden problemer komme videre. Så det ser ud til at det kun er "mig", der ikke kan komme på biblioteksvagten, æævv den kan jeg ikke lige undvære da jeg sidder og skal have fat i nogle vanskelige bøger og artikler.
Håber de godtager at jeg har sendt dem en almindelig mail.
Det løser dog ikke mit problem fremover, når jeg skal have hjælp derfra.
Mange tak for din hjælp, indtil videre og sov godt

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:10

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:12

for f i h da også - ikke lukke når løsningen ikke er der !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:12

Selvom jeg bruger ctrl samtidig med linket, kan jeg kun komme til forsiden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:13

hmmmmm underligt

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:14

Nnååhh jeg havde halvt opgivet og var ved at gå hjemmefra i nedtrykt sindstilstand

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:16

får du en gul linie foroven du kan klikke på ???????????????

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:16

Du miritdk
Der er faktisk mange småfejl på mange sider.....
Nå tilbage til biblioteksvagten, jeg åbner et nyt spørgsmål og henviser hertil.
Måske er der to ting galt?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:18

activeX ??????

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-08-05 23:23

Jeg ved det næppe, jeg har ikke forstand på det?
Jeg har åbnet en anden tråd, se i sidste 25.
nat nat gode miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:24

uanset hvad så er det en scriptfejl - men får se - med dig

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-08-05 23:27

Det kan være du mangler denne: http://www.download.support.safetec.net/msjavx86/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 23:30

peet49 ????????????????

tror mere på sikkerheden eller firewall