/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musicmatch Jukebox
Fra : Mille35
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 04-08-05 08:59

Jeg har Musicmatch Jukebox 9 og det har fungeret fint end til i dag,når jeg starter det op ligger er kun en lille tynd bjælke som jeg kun kan skifte til det næste nummer og skrue op og ned.Jeg kan ikke få hele programmet stort så jeg kan brænde musik eller ligge mp3 over !
Hvad er der galt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 09:51

Du har fået minimeret den, du skal højreklikke på ikonet nede i bjælken, og så tykke på maksimer

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 04-08-05 11:10

Nej det hjælper ikke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-05 11:21

Prøv så at højreklikke igen og tryk flyt? eller højreklik og tryk på options, tryk så på skins

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-05 11:34

Den lille tynde bjælke har jo en pil op i højre side, som du skal trykke på.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 04-08-05 12:45

Tusinde for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-08-05 13:11

Selv tak.
Forøvrig bruger jeg selv Musicmatch Jukebox, selvom jeg er Irriteret
over den, fordi den er længe om at lukke op, og bruger mange ressurser fra computeren, kommer hele tiden med "Get Plus", og reklamer for at købe musik, som alligevel ikke kan lade sig gøre uden for USA.
Jeg brænder nu altid i Nero
VH Palle Hansen