/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Støjsvag powersupply
Fra : Hausbaer
Vist : 335 gange
200 point
Dato : 12-10-02 12:49

Hej

Er der nogen der ligger inde med et godt tip til en 300W + støjsvag powersupply da min larmer som en Jetjager..med Afterburneren tændt. Så hvis nogen skulle lige inde med det tip..skynd jer at råbe det til mig ellers hører jeg det ikke...

Hausbaer

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 12-10-02 13:05

Hej Hausbaer!

Prøv at søge via http://www.edbpriser.dk når du har fundet en levrandør, så ring og drøft.

Så har du større mulighed for at få den ombyttet, hvis den skulle larme for meget.

Inden du ringer og drøfter m.m. så undersøg hvilken type og mærke din nuværende powersupply er. Du bør også sikre dig, at det er poersupplyen der larmer og ikke en blæser fra grafikkort eller cpu før du køber en ny powersupply.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 12-10-02 13:13

Hej

Det jeg fisker efter er et mærke som laver en støjsvag powersupply. Jeg har bøvlet med dem der har leveret kabinettet og nu gider jeg ikke mere.. skal bare ha den computer dæmpet.

Jeg har fundet ud af at det er powersuplly´en der larmer.

Hilsen
Hausbaer

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 12-10-02 13:24

Jeg har fundet denne powersupply på nettet

Antec TruePower True380 with PEC Retail

Er det en god ting??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 12:09

kig lidt længere nede i gruppen.
der bliver nsakket om at skifte ens blæser ud med en papst 12 db
blæser....det har jeg gjort...så siger den intet.

held og lykke

robert

"Hausbaer" <Hausbaer.news@kandu.dk> wrote in message
news:OYSp9.97023$Qk5.4302357@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der ligger inde med et godt tip til en 300W + støjsvag
> powersupply da min larmer som en Jetjager..med Afterburneren tændt. Så
> hvis nogen skulle lige inde med det tip..skynd jer at råbe det til mig
> ellers hører jeg det ikke...
>
> Hausbaer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 210 point
Dato : 12-10-02 12:14

"Hausbaer" <Hausbaer.news@kandu.dk> wrote in message
news:OYSp9.97023$Qk5.4302357@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der ligger inde med et godt tip til en 300W + støjsvag
> powersupply da min larmer som en Jetjager..med Afterburneren tændt. Så
> hvis nogen skulle lige inde med det tip..skynd jer at råbe det til mig
> ellers hører jeg det ikke...
>

Hejsa,
hvad med at modde den du allerede har?
Skift blæseren ud med en Papst12db. Monter blæseren med silicone eller
gummipakninger.
Andre steder hvor metal berører metal, kan du give det en meget tynd
siliconefuge.
Monter derefter selve PSU'en på kabinettet med gummipakninger imellem.
Hele processen tager en time fra start til slut, og min PSU er faktisk
lydløs.
Hvis det er fordi du i forvejen ikke har 300W og derfor SKAL investere i en
ny, så køb en i den billige ende og støjdæmp på den.

Har du ikke mod på at pille lidt, så har jeg hørt gode udtalelser om denne
her 400W fra Q-tec.
http://www.chippen.dk/slam2.asp?link=http://www.chippen.dk/casemodding/info/
strømforsyning/S-400-L.htm

Du kan se min psu mod her: http://home1.stofanet.dk/phc/mypc2.html

mvh
Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 17:17

kig i news:dk.hardware.edb.stoej

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Hausbaer <Hausbaer.news@kandu.dk> wrote in message
news:OYSp9.97023$Qk5.4302357@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Er der nogen der ligger inde med et godt tip til en 300W + støjsvag
> powersupply da min larmer som en Jetjager..med Afterburneren tændt. Så
> hvis nogen skulle lige inde med det tip..skynd jer at råbe det til mig
> ellers hører jeg det ikke...
>
> Hausbaer
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 18-02-05 10:48

Tak for svaret Peter Holm.