/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvornår kommer ham Bush??
Fra : Satellit
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 04-07-05 13:30

Hvornår er det nu lige helt præcist at Bush kommer, så vi kan forvente at Hillerødmotorvejen bliver lukket og togene standser? Jeg ved det er tirsdag eller onsdag, men det vil jo være rart at vide nærmere besked, såfremt man har bestemte ærinder i bestemte områder omkring København.
Er der nogen der kan oplyse mig om noget?
Eller er det tys-tys af sikerhedsmæssige årsager?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 04-07-05 13:33

Har han ikke allerede været her?

Har ikke fjernsyn

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-05 13:47

Ham Bush kommer i morgen og rejser igen onsdag

Der er ikke mange oplysninger om hvornår vejene bliver spærret. Der er lidt at læse her

http://www.bt.dk/forside/artikel:aid=372374:fid=100300376/

Du kan evt. ringe til politiet og spørge.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 04-07-05 14:16

Han er i Rebild Bakker lige nu
/PG

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 04-07-05 14:31

hej

Du kan se en grafisk forklaring af tidspunkter mm. her.

javascript:generelpopup('http://www.dr.dk/nyheder/html/nyheder/baggrund/generel/bush.htm','','620','435','no','no')

mvh timeglas

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 04-07-05 14:32

øv det virkede ikke, men det kan ses på http://www.dr.dk/nyheder/baggrund/article.jhtml?articleID=262389

mvh timeglas

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 04-07-05 14:47

Tak for svaret ans.