/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Udenladsk nummeroplysning. Internet.
Fra : Sygate
Vist : 2843 gange
45 point
Dato : 20-06-05 15:34

Jeg har modtaget 2 opkald som jeg ikke ved hvor er fra.
Kan man et eller andet sted på nettet slå op hvem ejermanden er?
F.eks ligesom www.dgs.dk

Numrerne er:

+750323060**
+750323240**

Er der nogen der kan se hvilket land de fra?

Kommentar
Fra : Gazibo

Dato : 20-06-05 15:40

Nummeret er fra Rusland. Og de har ikke den service som vi har til at oplyse i Danmark om hvem det er præcist.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-06-05 15:46

Ja, umiddelbart er de to eneste lande hvis kode starter med +7, Rusland og Kazakhstan, men jeg synes de numre plejer at bestå af flere cifre.

Lad være med at ringe op til dem, for der har været så meget fremme om nogen der fra udlandet kan hacke sig ind og stjæle taletid fra telefoner.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-05 15:49

Det er sikkert et kald til en fax der er tastet forkert - det sker jævnligt.

Vær glad for du ikke har noget der ender på 1448 eller et nummer tæt på Taxa

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 55 point
Dato : 20-06-05 15:51

du kan evt. prøve her

http://www.phonebookoftheworld.com/

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 20-06-05 16:36

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-05 16:36

selv tak