/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Copy af copy sikret CD
Fra : erling_l
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 08-06-05 00:23

Hej

Jeg har købt et sæt navigation til min PDA, og da kortet jo er temmeligt vitalt for værdien, vil jeg gerne tage en sikkerhedskopi af CD'en - men den er kopibeskyttet.

Jeg har prøvet med CloneCD, men den er gået i stå for mig 2 gange undervejs nu. Nogen der kender et smart stykke copy software, der er ligeglad med kopibeskyttelse? (Allerhelst noget, hvor man kan downloade en testversion - skal kun lave denne ene kopi, så er ikke interesseret i at give alverden for noget software).

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 08-06-05 00:30

Prøv med ISObuster

http://www.isobuster.com/

mvh berpox

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-06-05 00:33

tror også iso buster kan gøre det ellers prøv denne her anydvd den kan også tage cd`er
http://www.slysoft.com/en/anydvd.html

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-06-05 00:50

Har downloadet Isobuster - men kan ikke rigtigt få den til at lave en diskcopy. Den laver en fil med et image af oprindelig CD, som så er gemt på PC - men hvordan får jeg den til at pakke ud igen og lægge over på CD??

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-06-05 00:53

du kan brænde den iso fil direkte ud med nero evt du sskla bare vælge brænd kopi backup af img hvis det er nero du bruger eller s skriv igen

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-06-05 01:02

Prøver lige igen. Havde i første omgang fået lavet en bin. fil - og den vil Nero ikke lige have med at gøre...

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-06-05 01:04

har du dæmeon tools på din comp det er et virtuel cd drev for så kan du mounte bin i den og lave en direkte kopi

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-06-05 01:38

Skal have fat i større CD. Original fylder 650 MB , men image fil fylder 748. Er det normalt, og tror du, at det vil virke?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-06-05 01:38

Skal have fat i større CD. Original fylder 650 MB , men image fil fylder 748. Er det normalt, og tror du, at det vil virke?

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 08-06-05 01:41

ja det burde det da gøre har du prøvet at brænde den afligevel bare lige sætte overburn til i nero det kan ski godt være der er plads til den

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 20-08-05 23:50

Tak for svaret berpox.