|
|
D9N - Hvis bare én kunde har oplevet det problem som Jakob beskriver, er det én for meget.
At du selv har haft problemer 2 gange, er altså 2 gange for meget. Hvis indbetalingen KAN smutte igennem systemet, så er systemet/firmaet ikke godt nok. Og så har JacobS helt ret i at advare imod CBB.
Hvis firmaet ikke holder hvad de lover, er det ikke KUNDEN der skal tale pænt. Det er squ firmaet. For det er dem der ikke har levet op til deres forpligtigelser.
Så dit spørgsmål, viser mere at du er bundet til et firma, end at du har forståelse for Jacob og andre brugeres forhold.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 19:54 |
|
Tja - vi har een mobil med CBB og har aldrig haft problemer.
Regningsproblemer vil du kunde finde i ALLE selskaber, selv TDC.
Ingen af de danske/udenlandske selskaber kan sige sig fri for fejl.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 19:55 |
| | |
|
D9N burde selv have henvist til Jacobs tip, men nu gør jeg det så:
http://www.kandu.dk/dk/tip/11389
Så kan vi jo snakke videre på et ordentligt grundlag.
Creamy - Hvis du ikke ved hvad der tales om, burde du så efterhånden ikke have lært at holde mund?
Læs Jakob's tip først.
Og så: God Weekend til dig også.
| |
|
RouladeArne, du bliver ved! ..Hold din mund
| |
| Kommentar Fra : D9N |
Dato : 21-05-05 20:15 |
|
Arne
det problem med sikker forbindelse er ikke en fejl hos CBB men hos brugeren.
hvis man taster nej når den skal skifte, så skifter den ikke over på sikker forbindelse, og dermed registreres indbetalingen ikke hos CBB, men trækkes i banken.
eller hvis man taster luk på kvitterings billedet istedet for på gå til CBB , så går der også 5 dage før betalingen går igennem, og CBB skal lede efter den manuelt.
det er jo ikke CBB's fejl at man selv bøffer i det ...
men ikke desto mindre løste CBB problemet alligevel ved at jeg faxede mit kontoudtog ind til dem ....
D9N
| |
| Kommentar Fra : D9N |
Dato : 21-05-05 20:16 |
|
Arne
det problem med sikker forbindelse er ikke en fejl hos CBB men hos brugeren.
hvis man taster nej når den skal skifte, så skifter den ikke over på sikker forbindelse, og dermed registreres indbetalingen ikke hos CBB, men trækkes i banken.
eller hvis man taster luk på kvitterings billedet istedet for på gå til CBB , så går der også 5 dage før betalingen går igennem, og CBB skal lede efter den manuelt.
det er jo ikke CBB's fejl at man selv bøffer i det ...
men ikke desto mindre løste CBB problemet alligevel ved at jeg faxede mit kontoudtog ind til dem ....
D9N
| |
|
D9N - Tak for forklaringen. Men den slags problemer kender jeg ikke fra andre udbydere. Så det er i mine øjne stadig et CBB problem, og så har Jakob stadig ret i at CBB er noget shit. CBB bør som andre udbydere sørge for at de er i stand til at sørge for økonomiske SIKRE overførsler. Det er de IKKE hvis du har haft 2 problemer og Jakob mindst ét.
Man "bøffer" ikke selv i det. Det er CBB der ikke har den nødvendige sikkerhed indbygget i deres systemer.
Så igen "Jakob gør ret i at advare imod CBB"
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 20:33 |
|
Vrøvl - hvis det er noget sådant der er sket kan det jo til hver en tid bevises at pengene er betalt.
CBB har da ingen interesse i at snyde folk, og gør det garanteret heller ikke bevist.
CBB er mig bekendt et "aldi" selskab under TDC.
Skal det være det billigste af det billigste, må man forvente der KAN være småproblemer.
Som sagt - kig på alle de klager de store selskaber får.
| |
|
refi - At CBB er et Aldi-selskab, gør da ikke sagen spor bedre. Aldi har solgt mange PC'ere i løbet af det seneste halve år. Billigt. Men hver eneste gang (ofte) der har været problemer, har de bare sagt at de havde en kontrakt med et andet firma. Dette har ikke kunnet løse problemet. Og så er alle pludseligt uden skyld.
Hvad fanden er det for en måde at drive forretning på?
Det er IKKE min påstand, DR1 beviste det i en udsendelse for nyligt.
| |
|
refi - Hvad fanden mener du med:
Citat CBB er mig bekendt et "aldi" selskab under TDC. |
Aldi har squ intet med TDC at gøre.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 20:50 |
|
Det er da en glimrende måde at drive discount på.
Folk ved da hvad de går ind til - og under alle omstændigheder har de da garanti.
Men lad nu aldi være - IT vil ALTID kunne give småproblemer uanset hvem hvad hvor og en fejl i en pengeoverførsel er da ingen katastrofe i denne sammenhæng. Hvis kunden beviser at pengene er betalt bliver de da også godskrevet.
Det er da logisk at selskabet ikke bare tror på alt hvad kunden siger hvis deres system siger noget andet.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 20:56 |
|
"arne"
Først svarer du på "aldi" - og så spørger du hvad det betyder???????????
DET BETYDER AT CBB ER ET DISCOUNTSELSKAB EJET AF SONOFON.
| |
|
refi - Så vidt jeg ved har CBB intet at gøre med hverken Aldi eller TDC.
Men som du selv har oplevet 2 gange og JacobS én gang, èr der altså problemer med firmaet.
Så JacobS's Tip er godt nok. Og det har hverken D9N, du eller nogen anden endnu ikke modbevist.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 21:16 |
|
Hvem siger vi skal modbevise det......
At det ikke var TDC men SONOFON rettede jeg selv (læser du ikke?)
Jeg har IKKE haft problemer med CBB (læser du ikke?)
STOP "arne" eller læs hvad vi skriver inden du stempler et selskab.
Og kom nu ikke og sig I aldrig har klager.
| |
|
Jo Arne læser!
Desværre som det passer ham. Sådan har det altid været... og klokken nærmer sig jo "Amarone tid"!
Iøvrigt er Refi's kommentar 20:50 lige i vinkel ..mere præcist kan det ikke siges..
| |
|
For det første skal du ikke skrive "arne". Jeg hedder Arne Jakobsen, og det har jeg aldrig lagt skjul på.
Og når du skriver:
Citat Og kom nu ikke og sig I aldrig har klager. |
Hvad mener du så? Jeg er MIG og squ ikke nogen I.
Dit spørgsmål tyder mest på at DU repræsenterer et firma.
Og hvis det er rigtigt, burde du holde snuden væk fra Kandu.
| |
|
Så er Mister Hyde på banen
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 21-05-05 21:29 |
|
"arne" (jeg skriver det der passer MIG)
Opret et spørgsmål så skal jeg gerne svare dig og fortælle dig hvad jeg mener og hvorfor.
| |
|
Jamen refi - Hvorfor er du så dum, at du ikke selv kan finde ud, i hvilke tråde du skal skrive en hel masse lort der ikke har noget med sagen at gøre? At du og jeg er uenige om dit og dat, har jo intet med denne tråd at gøre? Så LÆR det dog refi. Hvor vanskeligt kan det være? Du har brugt lang tid på denne tråd, men har faktisk ikke sagt ét fornuftigt ord. Du har vrøvlet, bare fordi at du havde lyst til at blive hørt/læst.
| |
|
refi - Jeg fik vist sagt at du havde oplevet problemet 2 gange. Det var ikke korrekt. Det var spørgeren D9N der havde haft den sørgelige oplevelse.
Men at du vover at kalde mig en tåbe, er squ godt gjort.
Fortæl lige alle hvad du har gjort for at bevise din store intilligens og din store hjælpsomhed som Kandu'er.
Før du beviser at du KAN noget som helst, kan du squ ikke tillade dig at kalde andre for tåber.
Fy for fanden, hvor du dog bare/kun er en dum lille skiderik.
Fez den ind?
| |
|
Rouladearne ---->
Go home!! ..din dumme skiderik..
| |
|
OK - jeg har checket din Kandu-status. Men det gør ikke dine kommentarer i denne tråd mere "tilligente"
| |
|
Flødepige - Gå selv hjem - din dumme tæve. Hvor svært kan det være?
| |
| Kommentar Fra : ellebye |
Dato : 22-05-05 12:29 |
|
Rigtigt D9N, desværre ender mange tråde på denne måde, da nogen altid syntes at være på tværs af alt og alle.
mvh
ellebye
| |
| Kommentar Fra : yearhouse |
Dato : 22-05-05 13:35 |
|
hMMM.....Tråde har det jo med at blive mudderkastning. Det kan jo osse være meget underholdende *lol*
Men for at vende tilbage til telefonselskaberne:
Gode udgangspunkter i almen tankegang:
1) ALLE kan begå fejl.....køber som sælger.
2) INGEN har som udgangspunkt interesse i BEVIST at snyde en kunde.
3) Man får somregel den service man har BETALT for.
Vi danskere har en tendens til at forlange den bedste service til de billigste penge. Og det afspejles i nutiden ved teleselskaberne.....Der er gået sport i at spare et par øre, samtid med at vi kræver mere og mere.
For år tilbage var det bankgebyrer, der stod for skud....Det var startskuddet til at bevise at SERVICE KOSTER PENGE.
Jeg er bestemt ikke tilhænger af, at et enkelt firma hænges ud, fordi en bestemt kunde føler sig trådt over tæerne....og ikke hér i Kandu, MEN MEN MEN: Jeg kunne godt tænke mig et forum, som var beregnet til détte, hvor "modparten" så havde en chance for at kommentere....eller ligefrem komme i dialog.
Mon ikke mange problemer kunne løses med "voksensnak" så?????
| |
| Kommentar Fra : JacobS. |
Dato : 23-05-05 17:20 |
|
jeg synes at kunne fornemme at Arne ligefrem synes at mit tip er GODT! Det var da utroligt.
Arne som de andre siger: Du er sku da for dum at høre på. Du vil gøre mange en tjenste ved at lade være med at sige noget dumt. som du gør utrolig tit.
Så her er endnu et tip: Arne; gider du ikke holde op!
Synes du også dette tip er godt?
Har sådan en gammel mand som dig egentlig ikke også noget bedre at gi sig til end at sidde og kritisere andre?
Du er sku da ved at være ret gammel.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|