/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kan du lide vand?
Fra : sfl17
Vist : 370 gange
140 point
Dato : 10-03-05 12:01

Hej
Jeg søger med lys og lygte efter en person, der nærmest samler på vand, ligesom mange samler på vin. Altså en der er vild med Evian, Aqua D'Or og hvad det ellers hedder og ikke lægger skjul på det.
Er der nogen, der kender en? Jeg skal bruge vedkommende til en artikel i bladet Bolig Eksklusiv - og formentlig bliver det uden foto ved. På forhånd tak for hjælpen

Søren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-05 12:41

hvis der ikke skal foto ved kan du jo ikke dokumentere det såååååh - alle og enhver kan jo digte en historie - eller du kan selv

Accepteret svar
Fra : 1975

Modtaget 140 point
Dato : 10-03-05 16:18

Prøv at ringe hertil. Det er en butik, hvor de sælger forskellige vand typer. Måske er ejeren en du kan bruge. :)

Zett
Rosensgade 36
8000 Århus C

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 10-03-05 18:25

Tak for det - har du også en linkadresse på Zett?

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 11-03-05 14:37

Zett viste sig at være et rigtig godt bud, tak for svaret, 1975.