/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kørselsvejledning til Isaberg
Fra : ivanovic1
Vist : 1906 gange
50 point
Dato : 25-02-05 11:50

Hej Alle,

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en kørselsvejledning til Isaberg fra KBH.

Ivanovic

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 12:00

Du bliver lige nødt til at forklare, om det der Isaberg er stavet rigtigt, og hvor det ligger, for jeg har ikke kunnet finde det i mine ellers meget udførlige kort.

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-02-05 12:01
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-02-05 12:05

Halmstad og derefter vej 26.

God tur.

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 25-02-05 12:14

Hvis du kører over broen, skal du tage motorvejen E20/E6 til Halmstad, derfra tager du Hovedvej 26 mod Jönköping
Ca 90-95 km ud af Hovedvej 26, så er du der.
Og det er samme fremgangsmåde hvis du vælger at køre til Helsingør og sejle til Helsingborg.
mvh dova

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-02-05 12:15

Hej Jakjoe,

Vil det sige at når jeg kommer til helsingborg så kører jeg bare mod Halmstad og derefter tager jeg vej 26 til Isaberg

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-02-05 12:20

Sådan skulle det bare være...ifølge kortene.
Der er garanteret også skilte når du kommer nærmere.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 14:35

Ja, nu vil der nok ikke stå Isaberg på skiltene i Halmstad, men derimod Jönköping.

Og et stykke ude ad hovedvej 26 kommer du til en halvstor by der hedder Gislaved, og så er der kun 10-15 km tilbage før du er der.
Det ligger i nærheden af en lille by der hedder hestra.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 16:08

mange gode råd - men hvis du bor i kbh hvorfor så ikke tage broen over ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-02-05 16:18

Mirit, for pokker, læs lige min 12:14

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 16:45

dova for selv pokker - havde overset det

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-02-05 17:35

Jeg tror ikke der er grund til at beskrive det yderligere.....han er vel kørt ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-02-05 17:39

skulle ikke undre nogen jakjoe

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 25-02-05 22:05

Hej Meritdk,

Hvorfor ville du tage broen istedet for færgen?

Ivanovic

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-02-05 01:35

Hæhæ, det med broen, er nok fordi mirit mener, at når du er i København, er det lettere end at køre til færgen i Helsingør.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-03-05 17:34

Tak for svaret dova.