/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Bærbar + Projekter = hjælp
Fra : Sillepigen
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 24-02-05 18:35

Jeg skal fremlægge et projekt i morgen, og endelig har min gruppe fået fat på en bærbar computer der har det rigtige power point program som vores show er lavet i.
Der hvor vi skal fremlægge er projektoren tilsluttet en stationær computer.
Men ingen i gruppen er så computerkloge, at vi ved hvilke stik der skal tages ud af den ene computer og ind i den anden.

Kan nogle fortælle mig hvad vi skal gøre? Jeg ved jeg er lidt sent ude, så jeg vil meget gerne have et superhurtigt råd :)

På forhånd tak :D

Mvh Kathrine

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 24-02-05 18:48

det er skærm stikket i skal tage du og sætte over i projektoren det er som et com stik bare med 25 "huller" i

det skal over bag i den bærbare og der skal nok skiftes indstilling på den bærbare

Ole

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 24-02-05 19:03

hvor i verden skal du lave det

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 24-02-05 19:04

På min skole i Vejle. I et musiklokale.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 24-02-05 20:07

har den bærbar en "fn" knap

Accepteret svar
Fra : krabat

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-05 20:11

1. sluk den stationære
2. sluk den bærbare
3. byt skærmstikket fra den stationære til den bærbare
4. tænd projektoren
5. start den bærbare
6. hvis ikke projektoren viser den bærbares skærmbillede, så
7. gå ind i kontrolpaneler, under Skærm
8. (jeg ved ikke hvilket system du sidder på=) der er et faneblad dér, som hedder noget med ekstern skærm, eller spejling eller lign.

(afhængig af hvor kraftigt grafikkortet på den bærbare er, kan det blive nødvendigt at slå skærmen på den bærbare fra - det er så samme kontrolpanel)

har du mulighed for at teste set-up'et inden i morgen?

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 06-03-05 19:52

Tak for svaret krabat. Desværre fik vi det ikke til at virke.