/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
"papirholder"
Fra : snusi
Vist : 783 gange
100 point
Dato : 06-02-05 19:22

Hej.

Jeg sidder tit ved min pc og har rod i mine papir Har tænkt på at jeg kunne bruge sådan en som de har ved kassen i f.eks brugsen, men ved ikke hvad den hedder.
De bladrer i den når de ikke ved hvad en vare koster. Den er ligesom en hængemappe, bare lodret. Håber der er nogen der forstår hvad jeg mener

Snusi

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 19:24

rolodex ,,,,tror jeg nok

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 19:26
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-02-05 19:29

Undskyld det er vist mere en konceptholder du søger
http://www.google.dk/search?hl=da&q=konceptholder&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Natmaden

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-05 19:30
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-02-05 19:38
Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 06-02-05 19:41

Tak for svaret dova.

Det er lige hvad jeg har brug for, men jeg var aldrig kommet på at det hedder en tarifold

Mange tak

snusi

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-02-05 20:06

Selv tak

Næ, det er et sjovt navn, men jeg ku' huske at noget lignende havde været efterlyst herinde for længe siden

mvh dova