/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Program!
Fra : Pjevser
Vist : 433 gange
35 point
Dato : 25-01-05 16:35

Jeg har en film på computeren, som jeg gerne vil have redigeret, men jeg kender ikke rigtig nogen programmer man kan gøre det med, så ville høre om du/i kendte nogen gode?? :)

/Pjevser

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 25-01-05 16:42

Kommer lidt an på hvilken slags redigering du skal have lavet?

//Søren

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 45 point
Dato : 25-01-05 16:44

Programmet Ulead VideoStudio 7 kan redigere .................men det er ikke billigt.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 25-01-05 16:44

Jeg skal have klippet lidt i filmene, og redigeret dem så de passer bedre :)

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 25-01-05 16:45

hvad med movie maker i windows xp ?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 25-01-05 16:46

evt Studie vesion 3 sammen med Acrobat reader 5,0

programet koster penge. Men som Soran siger: Kommer lidt an på hvilken slags redigering du skal have lavet?

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 28-01-05 12:35

søg efter nandub eller virtualdub. De er gratis og nemme at bruge. Har selv brugt dem meget.

Godkendelse af svar
Fra : Pjevser

Dato : 07-02-05 23:55

Tak for svaret emesen.