/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel regneark med liste skal overføres ~
Fra : Hausbaer
Vist : 421 gange
200 point
Dato : 20-01-05 08:45

Hej

Jeg sidder og har oprettet et regne med data som jeg omvandlet til en liste. NU kunne jeg godt tænke mig at få excel til at lave den om til en html fil og samtidigt bibeholde den funktion som en liste kan i excel.

Er dette muligt??

Hilsen
Henrik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-05 09:49
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 20-01-05 10:27

Hvis regnearket skal være 'aktivt' på HTML siden kan du benytte : http://www.exceleverywhere.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 20-01-05 10:30

Det første kunne jeg ikke få til at virke så nu prøver jeg den anden link du sendte.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 20-01-05 10:38

Nej det virkede heller ikke den tager ikke list funktioner med over. Men laver det om til en range igen. Og det skulle gerne kunne bruge list funktionen på html.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-05 12:05

Følger spændt med -

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 16-02-05 18:12

Tak for svaret molokyle.