/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Garageplads til MC i Kbh/Frederiksberg
Fra : Schnaaps
Vist : 2144 gange
100 point
Dato : 03-01-05 01:50

Hej.
Jeg har lige købt mc (ZX9R) og leder efter en garage til leje/deling i sommer-perioden.
Jeg bor nær Damhussøen.
Hvis nogen kan hjælpe mig, vil jeg igen kunne sove roligt om natten....
Mvh. den søvnløse

Hvis ik' her, kan jeg kontaktes på schnaaps@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-05 13:41

prøv her http://www.shurgard.dk/
hvad siger de nede i forretningen på hvidovrevej "motorcykel"??

Kommentar
Fra : Schnaaps

Dato : 03-01-05 17:42

Tak for respons'en ROTW.
Det var ellers et meget godt bud,
jeg synes bare det lyder lidt dyrt. 799,- for 4,5m2....
(snævert hva, men så kan man også øve sig i at sætte den på centralstøtteben... Mens man sidder på den, hehe)
Så kommer skotten altså frem i mig og siger "Arrghhh"
c",

Kommentar
Fra : ForeverYoung

Dato : 25-01-05 09:05

Hejsa. Jeg kan fortælle dig jeg selv havde en Suzuki GSXR 750 98´er.
Jeg havde samme problem som dig, og fandt frem til noget der hedder Øbro garagerne. De havde fine almindelige og også opvarmede garager som man kunne leje. Det var til fornuftige priser. Kan faktisk ikke huske hvad jeg gav for at have min MC der, men kan huske jeg gav 350 kr for at have en bil stående der som jeg ventede på at betale afgift på. Så det var ikke dyrt overhovedet.

Kommentar
Fra : Schnaaps

Dato : 26-01-05 00:39

Det lyder Sq fornuftigt ForeverSarah.... Øhhh -Young.
Jeg ringer på den en af de næste par dage, så vender jeg tilbage. -Ørj det rimede.....

Ses på baghjulet til sommer!!!! :0)

Kommentar
Fra : Schnaaps

Dato : 24-04-05 23:47

Øbro garagerne er gode nok som vinter opbevaring. Men det er ikke muligt at bruge det som almindelig garage. :(
Det tætteste jeg kommer nok Shurgård, så rotw løber med puljen!!!

Godkendelse af svar
Fra : Schnaaps

Dato : 24-04-05 23:50

Tak for svaret rotw.