/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Downloadning fra nettet!
Fra : Bolbroe1721
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 24-12-04 11:33

Jeg kan ikke forstå, når jeg skal downloade diverse film og sange, der er lagt på nettet, så downloader den direkte og afspiller med det samme i media player. Kan man ikke sætte den til, at spørge om en anmodning om downloadning eller afspilning af filen inden der bliver foretages en handling?

PLEASE HJÆLP MIG!!!!

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 100 point
Dato : 24-12-04 13:00

og luk lige dette spg. du får vist riglige svar i det andet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-04 13:04

Der var du jo ikke ret smart eller var du troldenesdhb

Et spørgsmål kan kun lukkes hvis der ikke er kommet en kommentar dertil,og på den måde kan man få sine point igen

men det viste du vel godt IKK

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-04 13:09

Hvorfor kunne du ikke skrive det ved hans/hendes andet spørgsmål i stedet for ?

http://www.kandu.dk/dk/spg/56703

Ligesom jakjoe var så flink at gøre

Brian

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 24-12-04 13:23

Rooooooolig

Det vidste jeg da ikke.

Og go jul, humøret lidt op

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-12-04 13:40

troldenesdhb> 1 svar og pointene er brugt , men nu ved du det.

Der læres noget hver dag, når man er her

Glædelig jul til alle

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 24-12-04 13:54

jeps, beklager. Han kan da få dem igen hvis han accepter mig. Øhhhh, man kan vel ikke få dem udbetalt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-12-04 14:00

Jeg har lige været hos bageren og han fik 200 påæng for en pose klejner.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 24-12-04 14:00

Tak for svaret troldenesdhb.