/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forhøjning.
Fra : Carg
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 18-12-04 12:56

Jeg har prøvet at forhøje pointene på flere af mine ubesvarede spørgsmål, med den hensigt at få dem på listen med de seneste 25, men der sker ingenting. Jeg kommer godt nok af med flere points men de kommer ikke på listen.
Er der nogen der kan sige mig hva jeg gør forkert?

Mange tak

Carg

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 18-12-04 12:58

Det er kun øverst på listen over ubesvarede spørgsmål i det enkelte emne.
Ikke på listen over 25 nyeste spørgsmål.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-12-04 13:03
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 13:04

jakjoe har helt ret. Dine spørgsmål kommer aldrig mere på Top25. De bliver sat i top indenfor det enkelte emne. Men du kan jo altid oprette et nyt spørgsmål til f.eks. 1 point, hvor du blot henviser til dit oprindelige spørgsmål. Så bliver det set på Top25.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-04 13:04

Hvis du vil have spørgsmålet på seneste 25, kan du oprette et nyt spørgsmål med henvisning til dit oprindelige spørgsmål - du kan også henvise til spørgsmålet med et link, i denne tråd, nu du har brugt point på det

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-04 13:05

2 sjæle en tanke

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 14:14

det er jo sagt det der skal siges
god jul og godt nytår

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 14:23

Kære rotw, Toupie, jacjoe og carg. I skal alle have en hilsen herfra med ønsket om en god jul.

Gå ind og læs en masse gode vittigheder og stem på den du synes er den bedste på:

http://www.kandu.dk/dk/spg/53814

Hilsener fra Arne

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 18-12-04 14:44

Mange tak allesammen...Jeg ved ikke hvorfor jeg havde fået ind i hovedet at man kunne få det ind på seneste 25. I må undskylde mit tilsyneladende dumme spørgsmål

jakjoe du får points...du kom jo forrygende hurtigst med svaret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 14:48

OK carg, men både Toupie og jeg gav dig rådet om at oprette et nyt spørgsmål. Og det er vel det du har brug for.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-12-04 14:53

Det er da ikke noget dumt spørgsmål, det er der mange andre end dig der har været i tvivl om.
Men rådet om et nyt spørgsmål med en henvisning til det gamle, er dum, for det er et "tomt" spørgsmål der bare fylder i databasen, og dem der abonnerer på emnet får også mail hvis et spørgsmål bliver forhøjet i det emne det hører hjemme.

mvh dova

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 18-12-04 14:54

Ja men jeg spurgte hvad jeg gjorde galt...og det svarede jakjoe jo på ... så det må være fair at han/hun får dem.
Jakjoe gav mig også et link, hvor jeg kan læse nogenlunde det svar som I andre kom med.
Men mange tak for alle svarene og glædelig jul til alle

Godkendelse af svar
Fra : Carg

Dato : 18-12-04 14:54

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : Carg

Dato : 18-12-04 14:56

ups Dova...så først din kommentar nu...og det har du da egentlig ret i

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 14:59

Uanset hvad dova mener, så er det altså den eneste måde der findes til at få dit spørgsmål vist på Seneste 25. Og det var det du gerne ville.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-12-04 20:11

Jeg vil sige tak

mvh
jakjoe