/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Dansk stavekontrol i Office XP Eng versi~
Fra : Dennis85
Vist : 321 gange
150 point
Dato : 13-12-04 18:38

Lige på og hårdt:
Når jeg vil køre dansk stavekontrol i min engelske version siger den jeg mangler 2 filer nemlig: mssp3DA.dll og mssp232.dll. Den første har jeg i C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Proof (er det rigtigt) men jeg mangler den anden..
Nogen der vil sende og forklare hvor den anden skal hen ??

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-04 20:32

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mssp232, men jeg ved ikke om det er denne.

Men du kan da prøve.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 13-12-04 20:37

Den findes ikke derinde
Kan jeg ikke lokke nogen med Office XP til at søge på deres pc efter filen mssp232.dll ?
Kunne jo også godt bruge en oplysning om hvor den skal ligge..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-04 20:51

Send mig en mail - se min profil, så skal jeg sende den, jeg har lige hentet den. Se dette link for information http://support.microsoft.com/?id=273965
//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-04 21:00

Den første fil du har er placeret rigtigt og jeg vil tro at den der hedder mssp232.dll skal være samme sted.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 150 point
Dato : 13-12-04 21:24

Jeg har forsøgt at sende en mail til dig, men får den retur. Måske på af at det er en zipfil der er vedhæftet. men jeg skrev i mailen:

Ja, der er jo en forskel, men den kan hentes i dette forum
http://www.driverforum.com/other3/3783.html
Jeg vedhæfter den forkerte alligevel. Hvis du går ind på www.google.dk og
søger på mssp32.dll så kommer der en del sider bl.a. den jeg har skrevet et
link til ovenover. Jeg har den ikke selv, da jeg bruger en dansk version og
den bruges kun hvis det er til et andet sprog.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 13-12-04 21:38

Jeg har søgt på google, desværre uden held..
Og den anden side kan jeg ikke finde download på .. Men tror jeg bare smider Office 2000 på.. Det ved man hvad er..
Tak for hjælpen alligevel..

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 13-12-04 21:39

Tak dit forsøg på at svare bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-04 21:41

Jeg bruger selv office 2000, men har dog en en office XP 2002 pro også som jeg endnu ikke har åbnet.
Du skal tilmelde dig som bruger, mener jeg, for at få adgang til filerne.

//bentjuul