/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kysse og vinke smileys til Kandu.dk ?
Fra : molokyle
Vist : 1607 gange
428 point
Dato : 30-11-04 10:04

I forlængelse af disse spørgsmål :

1.) http://www.kandu.dk/dk/spg/29751
2.) http://www.kandu.dk/dk/spg/54954

..efterlyser jeg et bud på en vinkesmiley, der kan bruges til at hilse på og sige farvel til andre brugere, samt en kyssesmiley jeg vel ikke behøver uddybe nærmere, hvad skal bruges til ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 10:18

Kan man komme med smiley ønsker i denne tråd?!...Så vil jeg ønske en smiley, lidt ligesom denne: http://www.gifforyou.com/adry/modelle/bmoon.gif

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 11:04

[kys] creamygirl -> Selvfølgelig må man komme med ønsker. Det er jo snart jul

Nåeh.. du tænker på klassiskeren : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

Jeg skal på arbejde nu, men vender tilbage iaften [vinke]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 30-11-04 11:54

Det er let at se hvilken mission den åndsforstyrrede århusianer har her på Kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 14:14

Rend mig et vist sted invincible (og brug dit mere kendte nick)...KYLLING

http://www.gifforyou.com/adry/modelle/bmoon.gif

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 30-11-04 14:25

Lige så længe, som du og dine ligesindede vil genere sagesløse brugere vil jeg kommentere det I laver, og jeg vil ikke begå den fejl at være grovere end dig (der forlanger brugere fjernet), hvilket efterhånden også er vanskeligt.
Jeg har aldrig haft et "kendt" nick, men jeg har haft et gammelt der ikke længere kan anvendes.
Jeg har ikke meget tid til at være logget på, men Kandu er jo så smart med både søgning og abonnement på søgninger
så jeg skal nok finde jeres udgydelser.

Det er jo så typisk, at du har behov for smileys med nedsættende attituder, men heldigvis har de fleste opdaget hvor gement og lurvet du optræder.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-11-04 14:38

WHAT!???? Hva' foregår her???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 15:25

Sagesløse brugere! Er det Eddie_Skov, The_expert, Svampearne osv. du mener er sagesløs(e)?! Nåh nej, det er jo Dova du vogter..ik´

invincible > Du slår mig som et menneske, der når du kigger dig i spejlet egentlig godt, om du har en chance her i livet eller ej. Ikke så sært, hvis du lider af catoptrofobi. Let’s face it, – uanset hvor god du er mod gamle damer og små dyr, så er du ikke min type. Når alt kommer til alt, var det nok heller ikke udelukkende min fantastiske tekst, der fik DIG til at skrive til MIG i denne tråd...vel?! Du må være ret så interesseret i mig, når du gider kommentere på mange af mine indlæg, som ikke en gang henvender sig til dig. At jeg har fået en bruger fjernet er rigtigt nok. Du har åbenbart været her længe (og tit nok ) til at du har fulgt med i, hvorfor jeg bad kandu teamet kigge på profilen The_expert. Grunden til dette kan det vist ikke betale sig at komme nærmere ind på, for den kender DU jo.

Du har tidligere udtalt, at du har en mission her på kandu. Du skulle vel ikke være een af dem, der lever og ånder herinde - KUN for at genere mig så meget som muligt, eller fik du blot en god idé, da en anden bruger skrev netop sådan til BjarneD i aftes?! ...
Get a Life, sølle stakkel..Forøvrigt er du for længst tabt for min respekt, og derfor er din mening uden betydning

Birgitta > ikke meget at forklare.
Invincible har set sig gal på mig, fordi jeg diskuterede med profilen 'dova' i en anden tråd -og trådte straks til, som hendes tro væbner - That's All. Han/hun tiltror ikke andre, at de skulle være i stand til at klare ærterne selv

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 15:29

PS. Bart´s bare røv, finder jeg forresten ikke nedsættende..nærmere cute

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 15:51

jeg melder mig da gene, til en vinke, den med kys vil KUN blive brugt af dig og creamy, så glem det, det får i ikke, og moon me smilyen er kun med til at skabe mere splid på kandu. men jeg kan da godt lave en vinke.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-11-04 16:43

xyzzygy:
Når du så er i gang,vil jeg godt have den her i julegave:
En rædselslagen smiley,altså 2 hoveder ved siden af hinanden.Høj hat på det ene hoved,det næste
hopper hatten op i luften og håret stritter lige op,og munden står åben.
Jeg vil sende en cigar,når du har lavet den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 17:17

ikke forstået? eller som de siger i spanien: QUE? [ke]
men har fundet ud af den smily skal laves i imageready, men nu står den på matemagiske formler.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-11-04 19:03

Tal dansk,jeg har kun gået i folkeskolen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 19:08

keldd pobre pobre, su una vergüenza que usted ne pudo el español

stakkels stakkels keldd, det er en skam at du ikke kan spansk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 19:47

Hvorfor havner alle molokyles tråde i ....smalltalk ?

Ta' jer sammen mennesker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 20:00

du siger selv du er smalltalknørd, du er guden af smalltalk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 20:18

xyzzygy -> BEMÆRK : Dette er kategorien : http://www.kandu.dk/dk/emne/30216 = Andet multimedie spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 20:27

men du er en smalltalk katalysator, du tiltrækker smalltalk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-04 20:33

xyzzygy -> Når jeg er seriøs .....er jeg seriøs ! ...uanset; hvad tedd påsulerer !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-11-04 21:16

Xyzzygy:
Doz Serveza por farvour,
og pas lige lidt på.......ikke.Ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 30-11-04 21:23

si senore

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-05 23:44

[hør] Hvor bli'r den af ???

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 428 point
Dato : 28-08-05 08:23

xyzzygy !
Det hedder "Si señor", og "que" er en forkortelse af "no comprende"

Tus españolas es no bien!

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-06 10:22

Tak for svaret severino.

Lukkes skal der...

</MOLOKYLE>