/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
sony vario
Fra : hiland
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 25-11-04 12:57

jeg har et problem med min nyinstallerede bærbar. den har installeret alle opdateringer uden prob. men når jeg går på ie6
kan den kun vise de første par sider derefter siden kan ikke vises. der er ikke virus på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 16:41

Lyder mest som et problem med din udbyder, men der kan osse være andet galt!

Kommentar
Fra : hiland

Dato : 25-11-04 17:07

det er det ikke jeg har en stationær der kører perfekt. desv.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 17:09

Hvad mener du helt præcist? Er det alle sider efter de første den ikke vil ind på?

Kommentar
Fra : hiland

Dato : 25-11-04 17:51

den kan vise et par sider, så bliver den langsom, og til sidst. siden kan ikke vises. jeg har prøvet at installere et usb netkort. samme prob. jeg er på herrens mark. det skal siges at vis jeg downloader noget ingen prob. men med ie6. skal den genstartes. så kan den lidt igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 18:22

Kunne måske være et problem med forskellige caches, som f.eks midlertidige internet sider!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-04 18:39

højreklik denne computer, og i egenskaber/avanceret og trykker indstillinger ud for ydeevne, her skal der være prik i: Lad windows vælge ...
Tryk anvend/ok
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hiland

Dato : 25-11-04 18:53

det er den også sat til

Kommentar
Fra : hiland

Dato : 25-11-04 18:56

hvor lang tid skal det ca. tage at køre en memtest?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-04 19:13

Sådan opretter du mere plads til midlertidige internetsider

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på Indstillinger under fanen Generelt.
Flyt skyderen til højre for at afsætte mere plads til midlertidige internetsider.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hiland

Dato : 25-11-04 19:39

hej palle tusind tak for hjælpen. det var bare det der skulle til.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-04 20:16

Ja, selv tak, svaret var tedd også inde på, altså at man har et lager, og nye varer kan ikke presses der ind for alle de gamle. Når så computeren genstartes, så tømmer den lageret, og den kunne så klare lidt igen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 21:30

Ja det var heldigvis en af de mere enkle løsninger!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-11-04 23:36

Jeps, men alligevel irriterende for brugeren.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hiland

Dato : 29-11-04 06:03

Tak for svaret pallebhansen.