/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hmmm ministereo og ingen viden
Fra : miritdk
Vist : 481 gange
20 point
Dato : 31-10-04 13:46

har et micro hi-fi sony anlæg ( CMT.GPX7) - er ganske tilfreds med det til det jeg bruger det til - men blev gjort opmærksom på at der bagpå er udgange til md og video - hvad er md ?????? Videoen er uden interesse - og dog - den kan også spille dvd så måske ikke ???
Kan det bruges til noget mon ?

Ved intet om det og har ingen forbrugsforvirring - det er ikke vigtigt men jeg blev da lige lidt nysgerrig

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 30 point
Dato : 31-10-04 13:54

Jeg tror, at md betyder minidisc-afspiller
mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:06

dova... ja det kan der være noget om - venter lige og ser om der er andre kloge hoveder med et bud på det *S*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-10-04 14:16

Dova har ret.
Jeg har lige slået op i min manual til min Sony reciever.
MD = Minidisk-recorder / DAT casettedeck.
Alle indgange og udgange kan bruges til hvad du vil, med undtagelse af grammofonindgang der bruger et andet signal . (RIAA forstærker).
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:24

aha - ok da - men hør lige når den nu kan afspille video jeg har kopieret fra musikmappe - den kan jo også spille mp3 - så er det lige om den så også kan afspille videofilm - ved jeg lyder dum men har aldrig fattet noget af det - og slet ikke interessen. Spørgsmålet her tilsidst er ikke mit men en besøgende der lige undrede sig - kan der være noget om det ???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-10-04 14:35

Tror næppe at du kan stoppe et videobånd i CD drevet. Måske med lidt vold
Prøv at lede her :
http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_BrowseCatalog-Start?CategoryName=hav&Dept=hav
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:39

høhø - ville da også bare lige høre - det var jo ikke det der var mit egentlige spørgsmål

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 14:41

ups - dvd var jo også det jeg mente - have mercy med mig *G* og den finder ski da selv vej til drevet - lol

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-10-04 15:11

Du skriver : udgange til md og video
Er det ikke indgange ? Eller både indgange og udgange ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 15:20

enten er det kun udgange - sidder bagpå - eller også ved jeg det ikke - min besøgende siger det er udgange

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 21:31

lukker for denne gang - det var jo bare lige noget der kom op af to der ikke har formeget forstand på det - og fik da svar på et af de to spørgsmål jeg lagde ud med

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 21:32

gambrius jeg vil gerne riste brød på de udgange - har ikke forsøgt men når du siger jeg kan bruge dem til hvad som helst så tror jeg dig da

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 21:33

Tak for svaret dova.
      blev lidt fedtet med stjernerne - er ikke blevet meget klogere - men gider vel heller ikke - gæsten er gået forlængst så anlægget bliver brugt til det jeg plejer *G*