Hej Bantam,
undskyld... jeg glemte helt at melde tilbage i dit tidligere svar...
hvis det er den samme fejlmeddelse "Fejlkode 89020003" den kommer med, så behøver det ikke at ha' noget med ridser i CD'en at gøre...
det ka' også ha' noget med DMA eller ASPI at gøre...
Ang. ASPI ka' du her downloade "Aspi version checker (ASPICHK.EXE)"... -->
http://www.adaptec.com/worldwide/support/driverdetail.html?filekey=aspichk.exe
for at se om du har ASPI installeret og hvis du har hvilken version... hvis du vil være venlig og også melde tilbage hvad den siger...
ang. DMA ka' du få lidt yderligere oplysninger her, idet dette spørgsmål ikke er lukket endnu... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5120
så det koster ingen point endnu...
men som Clausen også spurgte om i dit tidligere indlæg...
..." Har du Power DVD på licens eller som prøveversion. Prøveversionen kan nemlig kun spille i nogle minutter. "...
Jeg vil foreslå dig at kører en bios/bundkort test med programmet "BIOS Wizard" herfra... -->
http://www.motherboards.org/moboidtools.html
her er det direkte link til "BIOS Wizard"... -->
http://www.motherboards.org/files/programs/bwz-rel.exe
når du har åbnet Bios Wizard... og kørt run, og save... så vil den kreere "bwz.txt"... her ka' du så kopier følgende, som i eksemplet her nede under...
f.eks. er det her et resultat fra mit ASUS bundkort med Bios Wizard... -->
---------------------------------------------------------------------
BIOS Manufacturer : Award Modular BIOS v6.0
BIOS ID : 01/04/2002-I815EP-TUSL2-C
BIOS Date : 01/04/02
BIOS OEM Signon : ASUS TUSL2-C ACPI BIOS Revision 1011
BIOS ROM Size : 256K
Chipset : Intel Solano 815/EM rev 2
Super I/O Chip : Known super I/O chip is not found
---------------------------------------------------------------------
så vi ka' finde ud hvilket bundkort du har i din Packard Bell...
der er her en Tips & Trick sektion til Win ME her... -->
http://www.members.accessus.net/~090/awh/winmetip.html
der bl.a. har følgende tip "Enable Windows Media player DVD playback"... -->
http://members.accessus.net/~090/awh/winmetip.html#dvdplay
Jeg ved dog ikke om denne vil hjælpe på det, men for en sikkerhedsskyld så lav en backup af din registrerings database...
en måde hvorpå du ka' lave en Backup af registrerings databasen... er når du har åbnet registreringsdatabasen vha. kommandoen "Regedit" i "kør"... så er der oppe i menuen "filer", 2 underpunkter "Export" & "import"... Export bruger du til at gemme din Registrerings database, så du har lavet en Backup af den... Import bruger du til at hente/gendanne din Restrerings database... i tilfælde hvis noget sku' være gået galt...
ellers er der også disse sider... der først fortæller hvordan du laver en Backup... -->
http://www.basichardware.com/backup_windows_registry.html
og hvordan du så gendanner den... -->
http://www.basichardware.com/restore_windows_registry.html
og her til sidst vil jeg foreslå dig, at prøve følgende 3 tests for at kontrollere dit system...
Dr. Watson
systemoplysninger
Direct X diagnostic tool
Du ka' kører Dr. Watson på følgende måde... -->
tryk på Start --> tryk på Kør --> indtast "drwtsn32" og så ok...
du ka' også vælge den i menuen "funktioner" i systemoplysninger...
ang. Dr. Watson ka’ du få mere information omkring hvad det er her…
http://www.computerhope.com/software/drwatson.htm
Men et andet program der også ka’ gi’ informationer omkring din PC’s tilstand er programmet ”systemoplysninger” -->
Tryk på Start --> programmer --> tilbehør --> systemværktøjer --> og så klikke på ”systemoplysninger”, så popper der et vindue op der hedder ”Microsoft systemoplysninger”, her ka’ du gå de forskellige menuer igennem for at se om der skulle være nogle problemer…
her iblandt ka' du også vælge Dr. Watson i menuen "funktioner"... Men jeg synes nu også du sku' afprøve "Direct X diagnostic tool" fra samme menu... for at se om der evt. sku' være noget galt der... Man ved jo aldrig...
og til sidst men ikke mindst, der er en sandsynlighed for at dit bundkort bygger på et VIA Chipset, det er ikke sikkert
men hvis dit "BIOS Wizard" resultat siger noget med "Via Chipset" i den linje hvor den hos mig sagde...
"Chipset : Intel Solano 815/EM rev 2"
vil jeg foreslå dig at gå ud på VIA's hjemmeside med deres "VIA 4in1" drivers... -->
http://www.viaarena.com/?PageID=2#4in1
og opdatere den til den nyeste version...
håber dette ka' hjælpe...
Mvh.
Strarup