/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA vice city no sound
Fra : patrickfridal
Vist : 399 gange
143 point
Dato : 24-10-04 10:41

hejsa...

Har et problem med mit VC , det består af jeg ingen lyd har i det , når jeg går ind i options er der audio setup men man kan ikke trykke der, har installeret uden radio station , men når jeg prøver at instalere igen så kører den fint CD1 men lidt CD2 så siger den fjel med ESPANT.adf

hjælp søges hurtigt

Kommentar
Fra : gril

Dato : 24-10-04 14:25

er det en kopi af GTA vis ikke så gå ned og bytte det

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-10-04 14:55

kopi.. ellers havde jge nok byttet det

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 143 point
Dato : 24-10-04 17:24

Det er s.. noget skrammel når CD'rne ikke duer. Du må nok ud med snøren eller op med muldvarpeskindet og så "KØBE" et sæt CD'r der virker.

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 30-11-04 17:56

Tak for svaret Brassovitski.