/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
hjælp til hak i mine spil
Fra : niklasss
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 17-10-04 14:43

daw jeg håber der er en der kan hjælpe mig med at få svar på mit spøgsmål jeg har købt en ny pc den skulle være ret god til at spillede nyeste spil men de fleste hakker hvad kan det være det er en 2500 procceser med combi brander og dvd brænder med 80 gb og et godt grafik kort kan ikke lige huske det men det er godt 256 mb eller sådan någet men jeg spiller på en 15 tommer fladskærm kan det være derfor eller er det fordi jeg gør noget forkert ved min pc håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 14:52

opdater driveren til grafikkortet

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 17-10-04 15:02

pcen er jo næsten helt ny og kan det ikke være fordi at den er en fladskærm og når jeg er på nettet så nogle gange så logger den automatisk bare min side helt ned

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 17-10-04 15:03

hvordan sletter man et spøgsmål man selv har lavet

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-04 17:44

lol fandt du lige ud af at det var et dumt spørgsmål ! well husk den nyeste driver og den nyeste version af directx

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-04 18:14

hvis det er nogen der har svaret kan du ikke slette spørgsmålet men godkende et af svarene
(det er ikke altid de nyeste driver der følger med til grafikkort)

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 17-10-04 18:20

Hvad så hvis der ikke er et svar der hjælper, hvad gør man så? lader det stå for evigt hehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-10-04 23:49

Har du installeret bundkortdriverne der burde følge med en ny PC?

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 18-10-04 16:38

(går ud fra at skærmen ikke kan følge med)

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 18-10-04 20:38

ja der følger ingen skærm med men jeg har en gammel fladskærm hvordan opdatere jeg min driver og bundkort håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 19-10-04 01:01

gamle fladskærme har det med at være dårlige til at spille på, de er simpelthen for "langsomme", så det kunne jo være det.

Du har vel en cd med driver til dit bundkort liggende, tjek hvad der er brug for og søg så efter de nyeste opdateringer på nettet, men jeg tror nu at hvis skærmen er god nok, så er det eneste du skal gøre at opdatere din grafik driver og installere den nyeste directx, du har nok enten et Gforce eller et Radeon kort i maskinen, så smut ind på henholdsvis nvidia.com eller ati.com, alt efter hvad det er. og hent så den nyeste directx fra microsoft.com.

Kommentar
Fra : niklasss

Dato : 19-10-04 22:02

hvordan ser jeg hvad for et grafik kort jeg har i min pc og hvordan ved jeg om det er en god skærm jeg køber er der noget jeg skal gå efter

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 19-10-04 22:27

hvis vi nu går ud fra at du kører XP (det gør jeg, derfor;) skal du ind i "Denne computer" højreklikke og vælge "egenskaber" der skal du så vælge fanen "Hardware" og klikke på knappen "enhedsorientering", så for du en liste over alle de ting du har i compen, bobbelklik på "skærmkort, så for du at vide hvad for et du har.

Godkendelse af svar
Fra : niklasss

Dato : 18-04-05 11:32

Tak for svaret rotw.