/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
bjælken er blå
Fra : ladies
Vist : 424 gange
200 point
Dato : 13-10-04 13:34

lige pludselig idag da jeg åbnede min pc var bjælen der kører frem og tilbage mens man venter på at komme ind jeg har windows xp og den plejeder at være grøn er der nogen der ved om det har nogen betydning???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 13:40

Jeg har kun set den blå ???

(Dansk version Home/Pro)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 13-10-04 14:21

den har altid været grøn den der kører frem og tilbage mens man er på vej ind men lige pludselig er den blå, er bange for det kan være virus?

Kommentar
Fra : t2o_acid

Dato : 13-10-04 14:23

Jeg skulle ikke mene det har nogen betydning. Det er vist bare en farve der er lavet om

Kommentar
Fra : jakobarvad

Dato : 13-10-04 15:00

Jeg har kun set den grønne på Xp Home og Blå på XP pro.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 13-10-04 15:18

ja sådan mener jeg også det er og jeg har ikke pro det er kun når jeg genindstallere den normalt er blå,ellers var den grøn ind til idag hvor den pludselig var blevet blå???
ladies

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 200 point
Dato : 13-10-04 15:27

Det er fordi du har installeret service pack 2!
Når den er installeret vil der kun stå Windows XP, ikke home, pro eller lign mere...
Ingen virus

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 13-10-04 15:46

Tak for svaret CarstenGP.