/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
DVD???
Fra : swarn
Vist : 562 gange
150 point
Dato : 22-07-02 16:45

Er der nogle der kan fortælle hvad en DVD skal/bør koste, den skal bruges over TV. Og det skal ikke værer alt for smart, for det har jeg ikke brug for.
Eller er der et sted jeg kan få oplyst noget om DVD, noget om kode fri eller ikke,
Det var bare det, håber på nogle gode svar fra alle de dygtige mensker der er herinde (( (
Hav en god dag/Hilsen/Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-07-02 16:49

Prøv at kigge på:

http://www.dvdpriser.dk/

der burde du kunne finde noget...
Jeg kan klart anbefale Nintaus DVD'en, har den selv....

Håber du kan bruge mit svar til noget...

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 22-07-02 16:57

Hej swarn

Bilka har osse en kodefri til omkring 1000,00 kr, den skulle være neget nem. Leder selv efter en der er nem at betjene, og bare skal kunne sættes til og afspille uden for meget teknik, for det dur jeg ikke til.

Med venlig hilsen
bantam

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 160 point
Dato : 22-07-02 17:20

Hej swarn
Prøv at tage en smut i Elgiganten hvis den findes på dine kanter
her er der 30 dages fuld returret-jeg kopiere lige fra deres hjemmeside
Tag produktet med dig hjem og prøv det!
I Elgiganten kan en komplet vare returneres inden 30 dage fra købsdatoen, og du får alle pengene tilbage. Vi kalder det 30 dages fuld returret - for dig betyder det 100% tryghed. Fortrydelsesretten gælder alle varer uden abonnement.
http://www.elgiganten.dk/P2096.html
udover det har de også 30 dages prisgaranti.

Her kan du saktens finde en fin dvd til under 1000kr

så tag en smut i elgiganten find en dvd tag hjem og prøv den,kan du ikke finde ud af den,så tager du bare ned og får dine penge igen

MVH Brian