/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Tour spil
Fra : Mulder
Vist : 471 gange
220 point
Dato : 18-07-02 12:10

For et par år siden (1994-96) udkom et dansk Tour de France spil (Udgiveren hed vidst Lionsoft). Er der nogen der ved hvor det kan hentes/købes?

Kommentar
Fra : Mulder

Dato : 18-07-02 13:39

Nej. Det hedder Le Tour, og er fra omkring 1994-96.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 18-07-02 13:47

Hej Mulder,

har du prøvet en "dyt og byt" forretning... jeg ka' ikke lige huske det korrekte navn for sådan en butik... men det er hvor du bl.a. ka' finde gamle blade, spil, videoer... og hvis du selv har nogle ka' aflevere dem og få en seddel på det... og så bytte til noget andet...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : emiln

Modtaget 220 point
Dato : 23-07-02 13:05

Hej Mulder!
Der er en internet side der hedder www.gamlespil.dk, jeg har ikke prøvet den i noget tid. Du kunne jo prøve den.
hilsen emiln.

Kommentar
Fra : Mulder

Dato : 23-07-02 13:22

www.gamlespil.dk har været nede et års tid. Den skulle have været åbnet først i Maj, men den er fortsat nede.

Kommentar
Fra : Mulder

Dato : 14-08-02 19:52

Jeg har prøvet kazaa, og fandt ikke noget. Det er (som jeg skrev øverst) fra 1994-96. Dvs. ikke et nyere spil.

Godkendelse af svar
Fra : Mulder

Dato : 24-08-02 19:21

Jeg fandt selv svaret på mit spørgsmål, og når det nu skulle lukkes, får du pointene da du kom tættest på.

Kommentar
Fra : Spurhead2

Dato : 07-08-03 18:03

Det kan hentes gratis på www.gamlespil.dk... Spillet hedder Le Tour og er udgivet af Lionsoft