/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
"overstregningspen" i word virker ikke??
Fra : rwo
Vist : 767 gange
30 point
Dato : 21-09-04 15:48

Hej!

Jeg har lige fået ny computer... Plejer at være ret glad for "overstregningspennen" i word (word kalder den for stregfarve). Men jeg kan ikke få den til at virke... Jeg har den liggende min værktøjslinier, men hvis jeg trykker på den sker der intet, og jeg kan ikke vælge nogle farver.. De er alle "gennemsigtige". Hvad kan der mon være galt... Faktisk virker "fyldfarve" heller ikke... De andre funktioner i værktøjslinien virker tilsyneladende.

Hilsen
rwo

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 21-09-04 16:57

Har du aktiveret din officepack? og hvilken version benytter du?

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-09-04 19:04

Version??? Er 2003 nok for dig???

Hvordan kan jeg aktivere den..

rwo

Accepteret svar
Fra : jeanette18

Modtaget 30 point
Dato : 21-09-04 19:30

når du sætter din originale cd-rom i skal du indtaste nogle koder og derefter aktivere den over internettet

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 21-09-04 22:40

Der er ikk andet man kan gøre??

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 22-09-04 00:48

Nej det er der ikke. Har den virket før?

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 22-09-04 13:35

nej... den har ikke virket før...

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 22-09-04 14:06

Så bliver du nok nød til at købe dig en officepack med licensnummer.

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-01-06 23:42

Tak for svaret jeanette18.

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-01-06 23:43

Tak for svaret jeanette18.