/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åben mappe
Fra : Firstoftwo
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 20-09-04 22:08

Når man åbner en almindelig mappe er baggrunden hvid, jeg vil gerne have det sådan at jeg kan lægge en anden baggrund ind i stedet. Jeg kan huske fra min 98'er tid at jeg kunne ændre den men kan ikke huske hvordan. Jeg kører nu XPpro

Mvh Firstoftwo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-04 22:14

højreklik inde i mappen og tryk på tilpas mappe

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 20-09-04 22:53

Til Tedd
Det er jo kun ikonet du ændrer her

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-04 02:31

Hvis du højreklikker på din "skærmbaggrund" og vælger egenskaber - gå her ind under fanebladet 'Udseende' og vælg så 'Avancerede' nede i højre hjørne. Nu popper der et nyt vindue op og her kan du ændre på et vinduernes baggrundsfarve, på tittel-liniernes farve, og tekstfarve m.m.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-04 15:26

Hmm? I min kan man indsætte mappebilleder

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 22-09-04 17:37

prøv at trykke højre klik og indstillinger på skrivebordet der burde være et sted hvor du kan skifte til 98-stilen

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 25-12-06 11:56

Tak for svaret bentjuul.
Og god jul til dig
Og undskyld forsinkelsen

Firstoftwo