/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pjæk mod stress !!!
Fra : molokyle
Vist : 523 gange
38 point
Dato : 13-09-04 13:09

Hmmm..... Jeg sidder her på min praktikplads, hvilket indbringer mig den fyrstelige sum af 100 kr. pr. uge oven i min faste udbetaling af kontanthjælp : 5075 kr. pr. måned.

Jeg har flg. opgaver :

1.) Hjemmeside udarbejdelse for Sidegadeprojektet : 1. redaktør, 1. grafiker og jeg.
2.) Hjemmeside ; dynamisk menufunktion for Kantorparken : 1. grafiker og jeg.
3.) Hjemmeside for kunde (kvindelig kunstner) : Jeg.
4.) Udarbejdelse af kursusrække i DHTML : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/DHTML_kursus.rtf
5.) Implementation af søgefunktion på settlementets hjemmeside.
6.) Alm. forfaldende arbejde (ugentlig rengøring og servicering af kunder)
7.) Konsulentfunktion/support/supervision af mine kolleger.
8.) Pligt til at holde mig ajour med nye teknologier.

Derudover er jeg aktiv i et politisk parti. Sidder i div. udvalg/grupper inden for frivilligt socialt arbejde og på Christiania.

Derfor har jeg ind imellem brug for lidt 'pjæk' ...og ind imellem er nu !!!

De næste 3 timer af min arbejdsdag vil jeg derfor bruge her. Gør mig den tjeneste at deltage i denne sludder for en sladder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-09-04 13:12

Kære Molo, når man har behov for fravær fra arbejdspladsen på grund af begyndende stress så hedder det ikke PJÆK, men forebyggende sygedag, og det er der endda skrevet kloge artikler om

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 13:14

Hej min ven
Har du noget specielt på hjerte?!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-09-04 13:16

Trøst dig.
Med alt det arbejde har du slet ikke tid til at bruge de 100 kr.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 13:18

BjarneD -> Tak for oplysningen. Den vil jeg lade gå videre til min boss, hvis han skulle kigge ind for at se, hvor langt jeg kommet med opgaverne

creamygirl -> Noget specielt på hjerte ??? Dig !!! http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 13:20

Gambrinus -> Efter 3 uger er det lykkedes mig at formøble HELE formuen på denne bog : http://www.webdesign101.dk/gen/numedbog.php

..i embedsmedfør naturligvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-09-04 13:24

Jeg troede du bare ku' det l...
Bortset fra det, er det ikke befriende, igen at kunne skrive kommentarer uden at være bange for at stave forkert ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 13:26

Når jeg får fri idag tror jeg en optankning bliver nødvendig :

Først et par : http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/fotosider/F_Carlsberg_Master_Brew_blank_CA080_2004.htm

..og skylle efter med en kasse : http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/fotosider/FtubFineFestival_u-dato-paa-hals_TU076_2002.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 13:27

De radikale vil lave totalt rygeforbud i Danmark! Gad godt nok ikke være medlem af et totalitært puritansk parti

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 13:29

Gambrinus -> Det kun fordi folk drager min viden i tvivl, jeg er nødig at kunne vise dem det på tryk

... i molokyles tråde kan man roligt være bange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 13:34

Molo kan du ikke snige dig til at sy et 10 kg. blylod ind i Mariannes håndtaske, så kan det være hun er for træt til at fremsætte tåbelige forslag? Hvad bliver det næste? At vi alle sammen skal tvinges ud på landet, fordi det er mere usundt at bo i en by? Pol Pot havde jo rimelig succes med det forslag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 13:37

tedd -> Du har ret : På netop dette punkt har jeg gjort mit parti opmærksom på : Jeg er 'rygende' uenig.

Naser Khader der er primus motor for dette projekt har givet til kende, det er på baggrund af hans personlige engagement i sundhedspolitikken der danner grundlag for hans forslag : At det er påvist der er en skadelig virkning ved passiv rygning og det derfor er relevant at lovgive på området.

Min argumentation er som følger :

Hvis han nu havde siddet i trafikudvalget kunne han med en parallel argumentation fremføre at udstødningsgasser er kræftfremkaldende ....selv for fodgængere og cyklister. Der er på årsbasis flere trafikdræbte end folk der med sikkerhed kan dokumenteres døde af passiv rygning. Dermed byrde al privatbillisme reguleres/forbydes ved lov.

Kunne jeg få en bilfri søndag (..har med held været gennemført før), så måtte man for min skyld gerne lave en ugentlig røgfri dag.

Han har endnu ikke kommenteret mit indlæg i debatten, men den 17 er der møde igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 13:40

Hmm; Jeg sidder lige og undrer mig lidt. Hvorfor er det muligt at skrive med
blyant på et viskelæder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 13:42

Man kan da osse onanere på et kondom Creamy!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-09-04 13:44

Jeg mener nu, du ku' ha' brugt de 100 kr. mere fornuftigt.
Sidder lige her med reklamer fra den anden side af grænsen.
3x24x33 cl. Harboe for kr. 99,95.
Men du er jo kun til de fine mærker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 13:51

Nå ja Tedd Til dig fra mig --> http://www.arena111.dk/simpsons/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 13:55

creamygirl -> ...og jeg kunne godt tænke mig at vide om ånder bor i åndehuller ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 13:56

Fed side bortset fra den gule baggrundsfarve!
"Operator!! Can you give me the number to 911?"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:01

tedd -> Fra medarbejder til Admin. : Jeg sender denne mail for at gøre opmærksom på mail-serveren er nede.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:03

Customer: "Should I hit the letter zero or the number zero?"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:04

Customer: "I don't have a computer. Is the internet available in book form?"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:04

Tja, mange af livets spørgsmål er nu temmelig finurlige.

Hvorfor kaldes en forbryder hårdkogt når han i virkeligheden er rå?!
Og hvis kærlighed gør blind, hvorfor så bruge penge på frækt undertøj?!
Eller, hvorfor hulen sømme kistelåget fast - manden er jo død por pokker!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:06

hehe...sidst kandu gik ned fik jeg denne:

http://www.ghostdream.dk/404/

De er nu søde derinde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-09-04 14:07

He He Molo. HAr du så tænkt over det underlige i at man kan bo i et kvarter men ikke i ½ time?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:07

Customer: I don't have a '7' key.
Support: It's between the '6' and '8' key.
Customer: I don't have a '7' key.
Support: Do you see the '1' key?
Customer: Yes.
Support: What's to the right of that?
Customer: '2'
Support: And further right?
Customer: '3', '4', '5', '6'
Support: What's the next key?
Customer: '8'
Support: It should be to the left of the '8'
Customer: Oh, that '7' key?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 14:14

Næste gang hende med håndtasken foreslår en generel nedsættelse af hastighedsgrænsen, Molo, så skal du bare Homer's argument! "Selvfølig vil det spare en del liv, men det halve USA vil komme forsent på arbejde"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 14:20

Hvorfor kun et par timers pjæk eller 3 timer.
Det er faktisk sundt at tage en hel pjækkedag en gang imellem.
Medmindre altså, at du er et af de mennesker der får dårlig samvittighed og stress af at pjække.

dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:22

I dét tilfælde vil jeg foreslå en generel flextids ordning for arbejdsmarkedet ...så er problemet løst

Jeg kan gå ind for en hastighedsgrænse på max. 40 km/t, så et af argumenterne for at køre i egen bil falder til jorden

Tænk på hvad det ville gøre for folkesundheden om alle cyklede i stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:28

dova -> Hvis jeg pjækker blot én dag uden gyldig grund, bortfalder ikke blot aktiveringsydelsen, men HELE bistandshjælpen for den dag : 169.1666666666666666666.... kr

Iøvrigt her jeg oplevet sagsbehandlere der i ramme alvor mener, man desuden har misligholdt sin aktiveringsaftale, hvorved HELE aktiverings ydelsen for indeværende måned bortfalder og man bliver sat på en nedsat kontanthjælpssats = Kontanthjælp - 30%

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:30
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:31

Dage under dynen i 1998

Overordnede ledere 2,4
Mellemledere 3,6
Funktionærer 5,4
Arbejdere 10,6
Kilde: DA's fraværsstatistik 1998

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-09-04 14:36

Hej Molo
Jeg har fuld forståelse og du får min fulde opbakning.
Jeg har selv lige holdt en lille uges "forbyggende". Jeg skriver ligefrem ind i min kalender for det kommende år, hvornår jeg vil være "syg" sådan cirka og alt efter, hvor stesset jeg er, holder jeg mig mere eller mindre til de fastsatte datoer, jeg har så et vist antal uger jeg holder mig inden for rammerne af, så det ikke belaster min arbejdsplads mere end den kan overkomme. Jeg kan godt li selv at have styr på det og mener at det er som følge der af at jeg aldrig fejler noget særligt.
Ved at have det planlagt er det også nemmere at give sygemeldingen,(du er mentalt indstillet), end når det ikke er og du står og har brug for det på grund af stress og du ikke lige kan diske op med en konkret sygdom som undskyldning, ja så får du jo mere stress, ikk?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:39

Tak for kaffe Mulberry
Skriver du virkelig dine kommende sygemeldinger ind i kalenderen?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:40

Nå men nu vi er ved det. Jeg har idag en omsorgsdag grundet en hård weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:40

Jeg er vel i snit syg 7 dage om året. Arbejde eller ej

Næsten altid halsbetændelse og influenza

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 48 point
Dato : 13-09-04 14:41

En af mine kammerater blev fratrukket 500 kr. i kontanthjælp, for udeblivelse
fra et 2 timers kursus i skrivning af jobansøgninger.
Han havde meldt fra, på grund af at han skulle til jobsamtale !

Gambrinus

PS : Han fik jobbet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 14:42

Jamen du skal da være glad for, at du trods alt får aktiveringsydelse oven i bistandshjælpen
Det er skåret væk i min kommune til bistandsmodtagere.
Fatter sgu ikke det kan være rigtigt, at kommunerne lovligt kan udnytte folk til noget der nærmer sig slaveri.
Unge under 25 der er hjemmeboende: Aktivering x 37 timer/uge for 2300 kr/måned.
Og som du siger, skal der intet til før der bliver indført sanktioner af økonomisk art.
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 14:45

For dårligt Gambrinus, men godt han fik jobbet

Meeeen systemet misbruges dælme også. Børnehaven ringer til moderens arbejde for at bede hende hente barnet der desværre er blevet syg. Beskeden fra fabrikkens mester lyder: ' hun har meldt barnets første sygedag for seks timer siden'

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 14:45

mulberry
Din indstilling til det her synes jeg bare er helt i orden.
mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-09-04 14:47

Aktiveringydelse bortfalder + bistandsydelsen
Hellere rask, fri og fattig end syg, tvunget og rig

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-09-04 14:48

Tak Dova - min søster i ånden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:54

dova -> Jeg er nu glad for at være 'i sving'; aktiveringsydelse eller ej. Jeg havde nok taget mod tilbudet om praktikplads om så den havde været ulønnet. Dét har jeg iøvrigt gjort før i en privat internetvirksomhed.

Det kan dog irriterer mig folk (..som regel pensionister) klandre mig for ikke at have et 'rigtigt' arbejde ...hvad så end det er for en størrelse ?

Om man fejer gader til 180 kr. pr time eller 4 kr. pr. time kan sgu da ikke ses på gaden, når jobbet er gjort ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 14:57

mulberry -> Korrekt, men mennesket lever ikke af luft alene

Jeg er nødt til at sørge for der kommer nok i posen til at betale min husleje, strøm og varme.

Tøj og mad kan altid klares ved de frivillige organisationers tilbud.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 15:01

Og skulle det gå helt galt Molo - så kan du blive feriedreng hos mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:02

Blev sgi nødt til at tænde op i pejsen. Det koldt i dag!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 15:06

Molokyle
Du ville helt sikkert synes det var sjovere til 180 kr. pr time, for resultatet af arbejdet er det samme uanset lønnen.
Så næste gang du render ind i en der ikke kalder det arbejde, kan du da gøre opmærksom på, at en af de eneste forskelle på det du laver og et "rigtigt" arbejde er ca 176 kr/time
dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:10

Go' idé creamygirl, så kunne vi besøge tedd, ligge nøgne foran pejsen og drikke alle hans øller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 15:12

Jepper!! Man har kun det skæg man selv sidder på ...medmindre røvgardinet er fjernet på braziliansk manér

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:12

Til dem der ikke har fundet anvendelse for deres USB port http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96777

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:13

dova -> Jep, det gør jeg også altid opmærksom på, men så lyder svaret : Hvorfor arbejder du så ikke for de 180 ?

..og jeg må sige : Det er fordi jobbet er besat af en langtidsledig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 15:15

Tak for linket Tedd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-09-04 15:17

Eller ikke kan finde deres lighter.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79605

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:21

Hvis jeg skulle vælge, tror jeg hellere jeg vil se dig nøgen end i G-streng, Molo! Men kun hvis der ikke er andre alternativer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:22

Jeg har alligevel ikke kunne lade være at arbejde lidt, så jeg har netop færdiggjort denne kode :

Kode
import java.awt.*;
import java.applet.AudioClip;

public class ifs extends java.applet.Applet implements Runnable
{
boolean clear=true,picture=true;
int ax,ay,x,y,cc;
Color ac,bc;
Image img;
AudioClip sound;
String clc,bgr,bgg,bgb,pic,snd,copyright="applet IFS - (c) Henrik Mortensen - 2004 -";
Thread go;

public void init()
{
ay=(int)(size().width/2);
ax=(int)(size().height/2);
y=(int)(ay/2);
x=(int)(ax/2);
clc=getParameter("colors");
if(clc==null||Integer.parseInt(clc)<0)clc="32";
cc=Integer.parseInt(clc);
bgr=getParameter("RED");
bgg=getParameter("GREEN");
bgb=getParameter("BLUE");
if(bgr==null||
Integer.parseInt(bgr)<0||
Integer.parseInt(bgr)>255)bgr="0";
if(bgg==null||
Integer.parseInt(bgg)<0||
Integer.parseInt(bgg)>255)bgg="0";
if(bgb==null||
Integer.parseInt(bgb)<0||
Integer.parseInt(bgb)>255)bgb="0";
pic=getParameter("image");
if(pic==null)
{
picture=false;
setBackground(bc=new Color(
Integer.parseInt(bgr),
Integer.parseInt(bgg),
Integer.parseInt(bgb)));
}
else img=getImage(getCodeBase(),pic);
snd=getParameter("sound");
if(snd!=null)sound=getAudioClip(getCodeBase(),snd);
}

public void start()
{
if(go==null)
{
go=new Thread(this);
go.start();
}

public void stop()
{
if(go!=null)
{
if(sound!=null)
{
sound.stop();
}
go.stop();
go=null;
}

public void run()
{
showStatus(copyright);
iterationEngine();
}

public void iterationEngine()
{
int it=0,s=48,t=0;
double a,b,c,k,l,m;
while(true)
{
clearScreen();
a=Math.random()-0.5;
b=Math.random()-0.5;
c=Math.random()-0.5;
for(int z=1;z<=cc;z++)
{
changeColor();
k=l=m=0;
it=(int)(Math.random()*(524288/cc)+8192);
for(int i=1;i<=it;i++)
{
t=k<0?0:1;
m=l-t*Math.sqrt(Math.abs(b*k-c));
l=a-k;
k=m;
x=(int)(k*s+ax);
y=(int)(l*s+ay);
drawScreen();
}

public void changeColor()
{
ac=new Color(
(int)(Math.random()*255),
(int)(Math.random()*255));
}

public void drawScreen()
{
repaint();
}

public void clearScreen()
{
clear=true;
drawScreen();
}

public boolean mouseDown(Event evt,int x,int y)
{
switch(evt.clickCount)
{
case 1:
{
showStatus(snd);
sound.loop();
if(go==null)start();
}
break;
case 2:
{
showStatus(copyright);
sound.stop();
if(go!=null)stop();
}
break;
}
return true;
}

public void paint(Graphics g)
{
g.setColor(ac);
g.drawLine(x,y,x,y);
}

public void update(Graphics g)
{
if(clear)
    {
g.clearRect(0,0,size().width,size().height);
if(picture)
g.drawImage(img,0,0,this);
clear=false;
}
paint(g);
}

Point til den der kan gennemskue hvad den går ud på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:24

Det er gas ...altså ikke koden, men pointene vil der blive trukket lod om

Jeg holder fyraften om ca. 20 min.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:24

Til at starte et lydklip når du holder musen hen over et billede!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 15:26

Koden tror jeg er en opskrift på, hvordan man laver en tændstikmand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 15:31

nå! jeg lod mig rive med af ordet 'break' i koden.
Troede det var ment som en tændstik der skulle knækkes - alt efter hvilket
køn man ville lave

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:38

Iterated Function Systems -> Siger det jer noget ?

http://online.redwoods.cc.ca.us/instruct/darnold/ifs/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:40

Afslildning af lydklip er noget simplere :

Kode
import java.applet.*;

public class audio extends java.applet.Applet
{

String snd;

public void init()
{
snd=getParameter("sound");
}

public void start()
{
play(getCodeBase(),snd);
}

public void stop()
{
}

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:43

Nå du vil osse ha billedet til at skifte farve?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-09-04 15:47

molo -> Hvad er det for et programmeringssprog?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:48

Ahh! Ild i pejsen. Nu mangler jeg bare at tage mine violette snabeltyrkersko på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:50

creamygirl -> Hvis ikke man laver en break; i en switch sætning vil næste case automatisk blive udført !!!

Dette kan i visse tilfælde være formålstjenligt :

Udskriv summen af tallene fra x til 10 ellers blot 10 :

switch(x)
{
case 1:
{
result=result+1;
}
case 2:
{
result=result+1;
}
case 3:
{
result=result+1;
}
.
osv..
case 9:
{
result=result+1;
}
default
{
result=result+1;
}

..til slut udskriver man så result

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 15:50

LÅÅÅÅÅÅÅL det gør du ikke Tedd
Lad være med at smide sådanne billeder ind i mit lille hovede!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 15:53

arne.jakobsen -> Java.

tedd -> På et tidspunkt skal jeg uploade applet'en, så du ved selvsyn kan se ...og høre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 15:55

Bare rolig Creamy! Ejer ikke nogle. Hørte bare Steppeulvene i radioen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 16:01

Jeg skal så lige lave en HTML file alá :

Kode
<html>
<head/>
<title>applettest</title>
<style type="text/css">
body
{
background-color:#000000;
}

div
{
text-align:center;
}
</style>
</head>
<body>
<div>
<table>
<tr>
<td><applet code="ifs.class" codebase="./applets" height="180" width="180">
<param name='colors' value="16">
<param name="RED" value="0">
<param name="GREEN" value="0">
<param name="BLUE" value="0">
<param name="image" value="MIT_BILLEDE.GIF">
<param name="sound" value="Nananana.wav">
</applet></td>
</tr>
</table>
</div>
</body>
</html>

Fyraften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 16:03

Så er jeg helt rolig igen Tedd

Molo--> Pas på trafikken når du skal hjem.
http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 16:04

Musen ramte : Gambrinus

Tak til alle for de afstressende timer

Vi ses....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 16:06

creamygirl -> Hvor sødt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 13-09-04 16:19

Hvorfor kun 3 stjerner ??????
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 20:50

Gambrinus -> Vi ska' alle dø !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:15

creamygirl -> ..ær det æg' sård'n vi ska' hæ' det zarmen...på tædd's tæppe ; for-and pajsøn mæ øllerne ??? :

http://www.gifs.net/animate/ceblobs.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:19

Ingen rettigheder ???

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 21:24

Øhm! når jeg klikker på linket får jeg denne meddelelse:
You are not authorized to view this page

Hvor'n kan det være

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:30

Jeg fandt en genvej : Hér er den : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/nokiss.gif

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:32

</MOLOKYLE>

[hør]

...som håber creamy pigen tilgiver lige så let som hun ....????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 21:34

hehe! vil du dermed 'sige' at du ikke tror du vil bryde dig om mine kys

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 21:38

Fuldfører lige din sætning .......som hun lader sig besnære af en Amagerdreng med hang til.......... ???????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:43

Hvad får dig på dén tanke kremetøs ?

Hvorhenne på kroppen taler vi om

</MOLOKYSSERGODT>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:46

Tjaeh... man er vel 'fisker' og ikke bange for duften af gode sild

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 21:51

Bliver her ikke lidt varmt

</Creamykysserligesågodt>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 21:58

creamygirl -> Tro på det !!!

På Ama'r kræves beviser .....eller plausible forklaringer, øjenvidner, tredie mands historier ...eller noget !

Vi ka' la' det 'komme' ....an på en prøve

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 22:02

Beviser, forklaringer, øjenvidner og tredie mands forklaringer?!
Vil det sige der skal være flere end os to -
og hvad er det der skal bevises og forklares?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 22:10

Hvorfor der er snavs på tedd's kamintæppe, når vi har forladt hytten ...nydt flammerne i passende afstand fra landevejen, hørt sprøjternes sirener, set de lokale brandmænds forgæves forsøg på at dæmpe ilden, tedd's jamren over spildte muligheder, snabeltyrkersko (..og hva' har vi : Hippie !!!) og takket af ...for en hyggelig aften i det nord-jyske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 22:14

Du er for grineren Molo - og pisse sød
Nu er det sengetid for små 'artige' piger - sov godt, og drøm om mig

http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif Suk!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 22:23

Det vil jeg gøre ....mareridt ???

http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

creamygirl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 22:26

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 22:33

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 00:28

Go' nat -> Tænkte lige på der vel ikke kan være nogen tvivl om jeg i eksemplet (Dato : 13-09-04 15:50) med switch sætningen : IRL ville have brugt : result++; istedet for result=result +1; ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 00:29

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-09-04 00:31

Politiet jagter lige for øjeblikket en Mand i gstreng og med amarkansk accent!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-09-04 08:04

G'morn

Det er pinligt det her. Jeg må virkelig have haft brug for at koble af igår. Selv hjernen blev åbenbart koblet fra

...heldigvis var der ikke en eller 'smart' type der gjorde opmærksom på, at skal man summere tallene fra x til 10 vha. en switch sætning ska' koden da naturligvis være :

result=0;
switch(x)
{
case 1:
{
result+=1;
}
case 2:
{
result+=2;
}
case 3:
{
result+=3;
}
.
osv..
case 9:
{
result+=9;
}
default
{
result+=10;
}

..udskriv result.

..og jeg ska' undervise i bl.a. programkonstruktion

tedd -> Selvom de skulle fange mig, ka' de ikke bevise en skid

</MOLOKYLE>