/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point-systemet
Fra : maya123
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 11-07-02 08:09

Jeg finder det ret frustrende ikke at kunne dele point..
Jeg får ofte 2-3 gode svar, som alle kan bruges, man kunne jo
dele point, så man feks skulle give hovedsvaret 70%...
Er det noget kandu.dk, stadig arbejder på, eller er det droppet ???
Ellers mange tak for dette herlige sted....
Venlig hilsen maya123 Og hav en god dag

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-07-02 08:19

Jeg finder det som en rigtig god idè, at kunne dele point. Jeg har selv prøvet at få 2 svar, hvoraf jeg kunne bruge noget fra ene, og bruge noget andet fra det andet svar. Hvem skal have point????

mvh viskinge

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-07-02 10:09

Hej Maya!

Det er helt fint du stiller dette spørgsmål, vi er mange der fuldt ud har den samme mening!

Dette og mange andre gode forslag er også tidligere drøftet i gruppen Kandu, se:
http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

og i spørgsmål af 30.04.02 "Ændring af regler hos KANDU vedr. lodtrækning" se:
http://www.kandu.dk/dk/spg/3550
bliver dette også drøftet.

Man kan også med fordel læse nogle af de andre spørgsmål og tips i denne gruppe.

Det er godt, at KAndu igen bliver mindet om brugernes ønsker til ændringer.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-07-02 10:27

Hej Maya123

Kan det ikke være lige meget med alle de der fjollede superpoint? Det er jo ikke noget, man kan bruge til at betale sine regninger med. Mig rager det i hvert fald en høstblomst, om jeg får point eller ej - og fra diskussioner andetsteds på sitet kan jeg se, at sådan har andre det også.
Jeg synes derfor, vi skal lade det være, som det er, og så bruge tiden på noget andet og bedre end alt det der superpointævl.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 11-07-02 10:54

Hej Maya123

Jeg er helt enig med Rellom, jeg syntes helt alt det pointhalløj helt skulle sløjfes, det virker som om i kun lever og ånder for de point, og så kan det jo ikke undgå at få indflydelse på hjælpen man håber at få fra en anden bruger, hvis han/hun ser at der er givet et formodet svar, og så ikke gider komme med det måske HELT rigtige svar, fordi man kun tænker på de point man måske gik glip af.
Så jeg håber Kandu snarest sløjfer dette, så vi kan se hvem der VIRKELIG er interesseret i at hjælpe hinanden GRATIS!!!

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-07-02 15:47

Kære Rellom og bantam
Stop, stop, jeg er fuldstændig enig, jeg bruger selv kun point til at "betale" med,
jeg har ikke selv svaret på spørgsmål og fået nogle point, fordi det kan jeg ikke.
Jeg har derimod tit brug for nogle svar og har stort set modtaget gode svar.
Hvorfor jeg efterlyser det med at dele point, er fordi jeg er en kvinde med et blødt
hjerte, der ser, at folk ofte har knoklet med at finde det helt rigtige svar til lige
præcis mig, det er sgu da rørende, og nogle har ledt og søgt, alverdens steder...
Når nu systemet er i gang, så ville det være rart at fordele disse point. *SSS*
For min skyld, kan pointene altså droppes.....

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-02 16:00

Hej igen Maja!

Så kan det da ikke siges bedre!

Lav en mulighed for pointfordeling eler drop dem totalt og fjern formodet svar!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-07-02 16:06

Tak til alle
*GGGGG* de 100 point går til Bjarne H, for hans positivitet, en skal jo
have dem og så må vi se om, der bliver gjort noget ved det...
Hav en god dag,venlige tanker fra maya123

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 11-07-02 16:07

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-07-02 16:29

Tak for point Maya - jeg har svært ved at sætte ord på!

Men jeg synes du gjorde op en fin måde og det ville være dejligt hvis man kunne fordele point, så tror jeg det bliver mere rart at være her.

Jeg har altid haft svært ved at tie stille, og hvis jeg kan komme med noget der kan hjælpe / bruges gør jeg det gerne. Men jeg må nok erkende, at jeg bliver lidt irriteret når point går til en bestemt, når der er flere der har været involveret med gode råd og tips.

Så selv tak for din positivitet - lad os nu håbe at Kandu snart gør noget ved det.

Lidt synd måske, at du lukkede spørgsmålet så hurtigt!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-07-02 16:31

Den sædvanlige farce. Man opretter et spørgsmål under kandu.dk og accepterer som svar, at den mening, man havde i forvejen, er den helt, h e l t, H E LT rigtige. Det er virkelig noget, der rykker!

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-07-02 16:44

Hej Rellom!

Hvad med du selv oprettede et spørgsmål for at få dine meneinger til kende, i stedet for bare at rakke ned?

Det kunne jo måske også være en god ide, at man bare kunne lade være med at acceptere noget som svar, og så efter et stykke tid, bare blev trukket for point og spørgsmålet lukket med tekst eks,v, "Lukket af Kandu"; men denne mulighed mangler desværre også.

Jeg synes du bør udtrykke dig lidt klarere hvad du vil med din dårlige kommentar!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-07-02 17:34

Hejsa Rellom
Du svarede mig jo, at mit spørgsmål, sådan set var irrelevant og det har jeg
taget til mig: Læs :
Fra : Rellom Dato : 11-07-02 10:27

Hej Maya123

Kan det ikke være lige meget med alle de der fjollede superpoint? Det er jo ikke noget, man kan bruge til at betale sine regninger med. Mig rager det i hvert fald en høstblomst, om jeg får point eller ej - og fra diskussioner andetsteds på sitet kan jeg se, at sådan har andre det også.
Jeg synes derfor, vi skal lade det være, som det er, og så bruge tiden på noget andet og bedre end alt det der superpointævl.

De bedste hilsner
Rellom

Jeg har overhovedet ikke accepteret mit eget svar, men derimod givet jer ret, det er ski da noget helt andet, men fortsæt du bare med at være nedladende, det får ikke indflydelse på mit humør, du har jo gjort det før....
Jeg fortsætter med at ønske dig og dine en herlig sommer
Mange hilsner fra maya123

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 13-07-02 00:56

Hej Maya og Bjarne

Helt ærligt, hvorfor er Relloms kommentar "dårlig"? Enhver der læser Mayas spørgsmål og Bjarnes svar, kan da se at han har ret.

Det ærgrer mig at jeg betalte 10 point for at åbne dette spørgsmål.

Mvh
Katrin

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-07-02 22:55

Det samme her. Men man skal vist have rigeligt af dem før man gider købe svar herinde ??