/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dvd brænder program søges
Fra : Bragesvej
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 14-08-04 21:14

Da min dvd brænder (Lite-on) er blevet leveret uden brænder program, søger jeg et over nettet (Ikke demo), gerne på dansk, jeg har prøvet Deepburner, men den kan åbentbart kun kopiere Dvd, og ikke Muskik cdér...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 21:22

Hvis det skal være gratis ved jeg det ikke, men ellers Nero er jo suveræn
http://www.e-tech.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2250

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 21:23

Du skal klikke på software så er der Nero. Den billige kræver at du køber noget hardware

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 21:27
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-08-04 21:38
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-04 00:44

Sikkert udmærkede programmer Bjarne, men de installerer osse en hel del snavs! Jeg ville købe Nero som du osse foreslår!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 00:55

Man får sjældent noget helt gratis, og efter, at have oplevet diverse problemer med andre programmer holder jeg mig til Nero, der jo kan det meste og er meget stabil.

Gratis versionerne installerer BargainBuddy der dybest set er en trojansk hest der er beregnet på at åbne for reklame.
Den kan fjernes igen, men programmerne vurderes lavt,men der er ikke rigtigt andet.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-08-04 12:33

BjarneD ja her var jo noget der kan bruges inde på Prishammeren

Nero Burning Rom Suite 6 Express - OEM
89,00 DKK

Det er vel en fuld version? med "key"
Hvad betyder "Suite?

Men en god pris det må man da sige, andre steder koster den 300kr

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 12:46

Jeg må sige tror nok, at det betyder en samling af programmer der hører sammen.
Den er med key,men om du skal købe et eller andet med vil ikke overraske mig selv om flere håndterer det der OEM lidt lemfældigt. OEM er når det sælges sammen med hardware og du skulle nok have købt en pakke hvor du havde fået både og, men det er jo nemt at være bagklog.
Jeg ved ikke hvor meget den Express suite dækker, jeg kunne være bange for, at det er den skrabede version og, at den kun duer til CD brænding, men det vil jeg lige kigge lidt på og melde tilbage.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-04 12:53

Mon ikke dette besvarer spørgsmålet om den kan bruges
Citat
The following features are additionally included in Nero Express 6:
CD/DVD duplication
Audio CD
DVD-Video
MP3 / WMA CD/DVD
Video / Super Video CD
miniDVD
CD Extra
Mixed Mode CD
Bootable CD/DVD
CD Text
Unlimited decoding in WAV, MP4-AAC, VGF und WMA
30x MP3/mp3PRO encoding
Realtime Audio Filter
Audio Plug-In interface
VCD/SVCD menu creation
"Verify" option
Overburning
90/99/120 min CD-R support
Online/Offline database
DVD-R/-RW/+R/+RW support

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 12:54

Express er en enklere og billigere verison, som faktisk er nem at anvende, men personligt foretrækker jeg den fulde udgave der også indeholder Express versionen.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-08-04 13:03

Ja men så tror jeg da jeg køber den

Lige en til, som sagt hade jeg jo problemer med Deepburner, den ville kun brænde dvd, men ang det at brænde cdér står
der i "Help" :

Now you can drag and drop audio files from your hard disk to the CD. You can only use wav-files (16 bit, 44 kHz, Stereo), mp3- and ogg-files. That also means, that you can't drag and drop audio files directly from an existing audio CD. You first have to save (rip) them to your hard disk. For that you can use CDex (http://www.cdex.n3.net). To change the track-order you can drag and drop them up and down in the CD image.
Jeg kunne ikke en gang kopiere cd til en tom cd!! uden at konvetere musik fillerne, lidt besværligt ikke!

Det skulle jeg ikke i nero 5.0, mon ikke det hele virker i Nero 6.0?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 13:10

At man skal konvertere/rippe for at kopiere enkelt numre er meget almindeligt, men du burde kunne kopiere en hel cd uden problemer.
Version 6 er jo netop udvidet til at håndtere DVD også.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-08-04 13:15

" men du burde kunne kopiere en hel cd uden problemer"

Som jeg forstår det, skal du "Rippe" for at kopiere en dvd. og for at kopiere en cd ja så trykker man bare på "Nero" knappen ingen konvetring af filer wave og hvad fan... de heder...har jeg ret...

Ps det vil sige, det tilbud til 89.95 er helt ok da den indehollder det den skal?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 13:19

Jeg vil sige at på den måde kan du ikke forkøbe dig og så må du se om du bliver tilfreds.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 13:23

Nåh det med cd kopiering, ja det kan Nero uden videre.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-08-04 13:37

Tak for svaret BjarneD.

Ps jeg starter en ny tråd on Antivirusprogram...Kig forbi bjarne

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 15-08-04 13:46

Ps er der ikke noget med man kan installere et plugin, så det bliver på dansk?

Kommentar
Fra : BjarneD