/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Minivigor og XP
Fra : Kris
Vist : 1030 gange
140 point
Dato : 10-08-04 19:16

Hej
Jeg har lige installeret xp på min pc med isdn fra TDC med ISDN minivigor modem. Det virkede også fint nok da det lige var installeret, men efter jeg genstartede kunne jeg ikke komme på nettet. Jeg kan se minivigor ikonet komme frem lige et halvt sekund, men så forsvinder det også igen og jeg kan ikke starte. Når jeg så prøver at ringe op til nettet står der bare ringer op og så sker der ikke mere. Hvad kan der være galt?
Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 20:01

Har du brugt den rigtige driver?
Du kan finde en hos producenten her: http://www.draytek.dk/support/download/produkt/minivigor128/minivigor128.htm
Det har altid været et drilagtigt modem, men det er da fint når det virker.
Her er opsætningsvejledningen: http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/isdn/minivigor/winxp/vigor_winxp.pdf

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 150 point
Dato : 10-08-04 20:04

Hvis du prøver at geninstallere modemet skal du først fjerne alt fra den gamle installation.

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 24-08-04 10:05

Tak for svaret BjarneD. Det virkede, undskyld ventetiden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-08-04 11:07

Det var jo herligt.
Hilsen
Bjarne