/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Nyt kædekit
Fra : arnbitter
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 25-07-04 09:32

Nu er jeg meget grøn og har lige fået min første mc en yamaha xj 600 fra `87, og den skal ha nyt kædekit men hvilket, hvad skal det hedde osv.
Håber på lidt hjælp.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-04 10:09

Det ved de der hvor du køber det, ellers har de kataloger med alle MC- modeller og der kan man se bestillingsnummeret ud fra hvilken MC og årgang det er.

Kommentar
Fra : arnbitter

Dato : 25-07-04 10:13

Ja det er da rigtigt nok, men jeg tænkte om det ikke var billigere at evt. købe reservedele over nettet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-04 10:22

Det ved jeg ikke om det er billigere, men det er jo bare at søge efter motorcykelreservedele og følge anvisningerne.

Kommentar
Fra : arnbitter

Dato : 25-07-04 10:26

Har prøvet at søge på f.eks kædekit og det blev jeg ikke meget klogere af, det er mere om der sad en der havde mere viden om kæder (hvad der er godt og hvad der er mindre godt, mærke, osv.)

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-04 10:40

RK-kædekit er det mest brugte og et sæt til din model koster ca 1000,-
men hvis du søger på nettet, så brug MC-nøglen som søgeord der kan du finde mange sider med forhandlere af reservedele

Godkendelse af svar
Fra : arnbitter

Dato : 25-07-04 10:57

Tak for svaret dova.